Credibility Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Noen som har erfaring her? Er innkalt der neste år, men har virkelig ikke peiling på hva det er. Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 http://forsvaret.no/verneplikt/muligheter/Sider/stottetjeneste-i-etterretningsbataljonen.aspx Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Takk, men dette klarte jeg å finne selv. Det jeg egentlig var ute etter var erfaringer fra noen som har vært der, eller kjenner noen som har vært der. Type "Bytt til noe anna!", eller helst noe mindre negativt. Lenke til kommentar
CorruptDonut Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Skal inn her i 2013 jeg også - etter å ha søkt rundt i timesvis vet jeg fortsatt like lite som jeg gjorde før jeg begynte.. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 vel, hvis det er som støttedelen av panserbat. betyr det generelt at dere kjører utstyr, dasspapir, telt, ovner, you name it. Ikke en ille tjeneste for de i panser iallefall, mye tungt kjøretøy, men litt lite spennende i forhold til de du støtter. I garnison tror jeg ikke dere har noe særlig forskjellig tjeneste, sikkert mye trening på pakking og logistikk av utstyret, ting skal skje fort. Lenke til kommentar
CorruptDonut Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Vel, får inderlig håpe det ikke er slik - for det høres ikke helt ut som min greie.. Endret 13. juli 2013 av CorruptDonut Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Vel, får inderlig håpe det ikke er slik - for det høres ikke helt ut som min greie.. Hva vil du ha ute av tjeneste? mye action, morro og krigføring? Når har du innrykk? Jan eller aug? Lenke til kommentar
CorruptDonut Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Var vel spesielt den delen med kjøring av dasspapir og diverse som gjorde at jeg ikke følte at det var helt min greie. Håper på en interessant tjeneste med litt varierte oppgaver, ikke nødvendigvis oppgaver som gjør at man blir sett på som assistenter av de andre tjenestegjørende - hehe Har innrykk nå 24. Juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå