Kontorstol Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei, jeg har tenkt å kjøpe The Walking Dead på Xbox, men jeg forstår ikke helt hva som er hva. Er "Full Game" bare episode 1, siden det koster det samme som hver av episode 2,3 og 4, eller er det sesongpass på alle episodene? Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tror du ser på episode 1 ja (legger vekt på tror for er ikke helt sikker, men mer sikker enn usikker ), men iallefall på PS3 går det ann å betale en vis sum for å få alle episodene. Dette er da selvsagt billigere enn å kjøpe alle episodene hver for seg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Takk for svar. I så fall er det merkelig at det heter full game. :hmm: Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 De skal vell bare tjene mest mulig penger Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Takk for svar. I så fall er det merkelig at det heter full game. :hmm: Grunnen er at demoen som kom ut var for episode 1. Når man ønsker å gå fra demo til fullversjon heter det full game på Xbox live. Det er ikke tatt høyde for at spill kommer i episoder. Derfor er det bare episode 1 man kjøper. Når det er sagt er spillet verdt de 200 kr det koster totalt. Dette er et spill som kommer til å bli nominert som årets spill og sannsynligvis kommer til å vinne sin kategori. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvor lang spilletid får du til sammen etter alle episodene? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Tja, et sted mellom 3-4 timer for hver episode ganger 5 så da vil jeg si 15-20 timer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Alle episodene vil bli utgitt på disc iløpet av året, eller tidlig neste år. Men jeg ville heller skaffet deg episodene nå, siste og 5 episode i november. Spilt de 3 første. Dette er helmaks! En av de få spillene der jeg har vært litt for mye glad i karakteren. Synes det er skrevet bra. Episode 4 blir spilt med en gang jeg er hjemme fra USA. Det vil også bli en sesong 2 neste år, eller noe sånt. Vil vist være satt rundt en ny gruppe karakterer, og hovedperson(er). Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Henger meg på her. The Walking Dead er et veldig bra spill. Stemningen og historiefortellingen er fantastisk bra! Når du har kjøpt spillet kjøper du episodene inne i spillet, mtp det passer "Full Game" ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå