snorkeren Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har funnet et perfekt kamera. Men dette kameraet har bare stereo. Er stereo god kvalitet eller bør jeg finne et annet kamera med surroundlyd? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Skal du ha skikkelig god lyd bør du nesten uansett ha ekstern lydopptager. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vis meg det video kamera som tar opp i 5:1 surround sound så skal jeg fortelle deg om det er bra. I mellomtiden så kan du kikke på denne mikrofonen som tilnærmelsesvis gir deg surround simulering i stereo. http://www.3dmicpro.com/dp/B005DO657K ps: det finnes en dyrere versjon også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva er begrunnelsen for at du ønsker å filme med surround-lyd? Virker kanskje som et dumt spørsmål, men laster du film du lager selv opp på internett vil den i nesten alle tilfeller bli spilt av i stereo. Slik jeg ser det, er det bedre å kjøpe et kamera med godt stereo-opptak, enn et som kjører på med middelmådig surround - noe det gjerne blir på konsumerkamera. Vet at NEX-VG20EH har mulighet til å ta opp nativ surround-lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå