StorPeder Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 ...snart??? Hvor lenge er det prisene pleier å være høye før de synker igjen? Må jeg vente helt til våren med å få tak i billig RAM? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Du må nok vente til etter nyttår i hvertfall. Lenke til kommentar
diss Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg prøvde å ta opp dette temaet her , men naturlig nok får man aldri et klart svar på dette.. Det blir omtrent som å spørre "når kommer boligprisene til å falle?" I bunn og grunn handler det jo om tilbud/etterspørsels forhold. Siden jeg startet ovennevnte tråd har jeg funnet ut at det å produsere minne krever store etableringskostnader- dermed vil det være dyrt/vanskelig for nye aktører å etablere seg i markedet og eksisterende aktører har større muligheter for å skru opp prisene i store etterspørsels perioder. Jeg håper dette, om ikke mye, iallefall kan bidra til å belyse spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Joda. Det belyser bra. Jeg er bare litt utolmodig til å få meg ny RAM. Nytter ikke å klokke til 200 FSB når jeg bare har 166MHz minne Men men Tolmod er ein dygd Lenke til kommentar
C_f Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Nytter ikke å klokke til 200 FSB når jeg bare har 166MHz minne Voltmodde minnespenningen ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå