Slimda Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg har screenshot at titties, 20 kroner per bilde! send pm! 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tar du paypal? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Sorry, er skoleslave for tiden! 8 - 20, hver fuckings dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Klokken er ikke 20:00 nå. Kjenner til det der. Har flere hundre timer overtid på jobb. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Har internett på BI også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Men er fint du prioriterer skole og venner over forum. Er ikke så veldig mye spennende å hente her, med mindre du dedikerer noen timer i uka. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Dette er noe ala The Bachelorette jeg har havnet inn på? Nå får jeg lyst til å lage en tråd på et strikkeforum eller her: Hei, jeg er en heterofilgutt som har sett på strikkemønster siden 2006. Ikke vær redd for å gi meg tips bare fordi jeg har en kuk. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Om du faktisk strikker, stiller jeg meg tvilende til din kjønnsrolle. 1 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Om du faktisk strikker, stiller jeg meg tvilende til din kjønnsrolle. Hvis jeg kunne strikke så hadde jeg gått med en slik http://trinknitty.blogspot.no/2007/12/mega-man-paul.html Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Så de som har pupper er ikke like som resten av de pp nettet? Hmmm, dette må undersøkes! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hei gutter (og jenter, håper jeg) jeg heter Sommernatt (neida, gjør egentlig ikke det) og er ny-ish. Har vært medlem siden 2006, men som dere ser, har jeg ikke vært særlig aktiv! Nå er den tid over, og en ny æra har startet. Jeg går på BI, er nerd og har hamster. Håper noen våger å snakke med meg selv om jeg har pupper Tja… Hei? Finnes det nerder på BI? Det eneste jeg vet er at de på BI ikke går med ryggsekk EDIT: Jeg har screenshot at titties, 20 kroner per bilde! send pm! Smashing! Endret 15. november 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hei gutter (og jenter, håper jeg) jeg heter Sommernatt (neida, gjør egentlig ikke det) og er ny-ish. Har vært medlem siden 2006, men som dere ser, har jeg ikke vært særlig aktiv! Nå er den tid over, og en ny æra har startet. Jeg går på BI, er nerd og har hamster. Håper noen våger å snakke med meg selv om jeg har pupper Ny her selv! Hei hå... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg hadde lyst til å lese innlegget, men da jeg så at du hadde pupper, løp jeg i motsatt retning. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Skremmende greier, og jeg som jobber rett vedsiden av BI Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Det skrives her enda ja! Jaja, tilbake til hverdagen i morgen.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hverdagen startet forrige uke. Og jeg har jobbet siden onsdag, og skal jobbe helt frem til fredag Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Hverdagen starter for alvor i morgen for meg med første hele uka i år med jobbing + helgejobbing, så ny uke på jobb samt kveldskole.. jippi :-) Og hei forresten, Sommernatt! Endret 6. januar 2013 av Deldy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå