Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Dere gutter er så enkle. Jo vi er vel det. Men kan jeg få æren av å verve deg inn i noe? Detaljer kan tas over PM. Du kan prøve så mye du vil, men kommer sannsynligvis aldri til å få det til! Vel vel, måtte prøve. Hvilke fag tar du på BI forresten? Du gir deg jo alt for lett! Eiendomsmegling 1, Jus for eiendomsmeglere 1, Mikroøkonomi og Strafferett&økonomisk kriminalitet. Vel jeg kan hjelpe deg med de fagene, mot at du iallefall hører på meg når det kommer til det med vervingen Bare prøv i vei! Bortsett fra hvis det er pyramide-greier. Dette massive misbruket av siteringsfunksjonen ser ut som en pyramide. 1 Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Dette massive misbruket av siteringsfunksjonen ser ut som en pyramide. Du ser ut som en pyramide. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nei jeg er nok rundere i kantene enn som så. Jeg ser ut som en omnomnomivore. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Bare prøv i vei! Bortsett fra hvis det er pyramide-greier. Nopes er ikke noe sånt. Hvilket parti skal du stemme på ved neste valg? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Nopes er ikke noe sånt. Hvilket parti skal du stemme på ved neste valg? Har ikke bestemt meg enda! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg skal selge leiligheten min snart. Lyst å fikse det for meg? Lenke til kommentar
3j3jr3j32j Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Rart hvordan pupper og høyt antall svar på tråder i dette forumet har en veldig snodig tendens til å samsvare. Det er fordi de fleste på forumet her er desperate etter jenteoppmerksomhet. Jeg er rimelig sikker på at hun refererte til et ordtrykk, men det er bra du er internettpoliti når noen av det motsatte kjønn går over grensen, eller? Jeg ser ingen poster med et snever til intellektuell diskusjon eller noen ordentlig verdi, fra noen sider, om du vil ha noen å snakke med tror jeg du kan regne slaget tapt. Endret 30. oktober 2012 av 3j3jr3j32j Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er rimelig sikker på at hun refererte til et ordtrykk, men det er bra du er internettpoliti når noen av det motsatte kjønn går over grensen, eller? Jeg ser ingen poster med et snever til intellektuell diskusjon eller noen ordentlig verdi, fra noen sider, om du vil ha noen å snakke med tror jeg du kan regne slaget tapt. Er dette et svar til meg eller Slimda. Er begge avsnittene rettet mot en av oss? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Sikkert som svar til deg. Jeg er, selvsagt, ufeilbar og trenger derfor ikke svar tilbake av den typen. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nopes er ikke noe sånt. Hvilket parti skal du stemme på ved neste valg? Har ikke bestemt meg enda! Det passer jo perfekt da! Hva er dine hjertesaker da? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg skal selge leiligheten min snart. Lyst å fikse det for meg? Klart det! Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) hyggelig å møte deg (det vil si lese teksten din) men vi kommer mest sansynelig ikke til å snakke sammen fordi jeg er ikke den populære ungen i bakgården Endret 7. november 2012 av EpicScore Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 hyggelig å møte deg (det vil si lese teksten din) men vi kommer mest sansynelig ikke til å snakke sammen fordi jeg er ikke den populære ungen i bakgården På internett er vi alle like! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Utenom deg da. Du har tross alt pupper imotsetning til oss... Eller vent litt. Noen av oss har nok pupper òg, om av andre årsaker... 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Noen har man boobs også så er flere :o. Litt morsom tråd XD, lest litt igjennom den haha. TS har mindre innlegg enn det er i selve tråden også xD Endret 12. november 2012 av Andzel Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Endelig leverer denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hahahaha. Bare du kunne kommet med et slikt innlegg, lubb1. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 What.... the... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå