Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er 21! Så slipper dere å lure på det. Har forresten vært i London og sett på NFL i helgen. Fy faen. Du reiser til London for å se på amerikansk fotball i stedet for skikkelig fotball? Hvor er negativ tilbakemelding-knappen? 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 HAHA - En jente som ser på amerikansk fotball istedenfor "skikkelig" fotball, fortjener pluss i MIN bok iallfall! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Sport generelt får minus i min bok, med mindre man er aktiv selv. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Dere om det! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvor store er puppene dine, Sommernatt? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 ( . ) ( . ) 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Tråden er like skuffende som Spar sitt paprikatilbud. Paprika Mix-brett til 10 kr, men har de noen inne? NEI! Få se puppene dine så jeg kan slutte å følge tråden plx. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ikke denne typen altså? ( o Y o ) Jaja, hver sin smak gutter! Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 :nei2: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 I dare you.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179355 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 HAHA - En jente som ser på amerikansk fotball istedenfor "skikkelig" fotball, fortjener pluss i MIN bok iallfall! Er ikke noe som heter "skikkelig fotball" Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Dere gutter er så enkle. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Dere gutter er så enkle. Jo vi er vel det. Men kan jeg få æren av å verve deg inn i noe? Detaljer kan tas over PM. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Dere gutter er så enkle. Ja, det står pupper i topic, og tråden kommer til å leve evig. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Dere gutter er så enkle. Jo vi er vel det. Men kan jeg få æren av å verve deg inn i noe? Detaljer kan tas over PM. Du kan prøve så mye du vil, men kommer sannsynligvis aldri til å få det til! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Dere gutter er så enkle. Jo vi er vel det. Men kan jeg få æren av å verve deg inn i noe? Detaljer kan tas over PM. Du kan prøve så mye du vil, men kommer sannsynligvis aldri til å få det til! Vel vel, måtte prøve. Hvilke fag tar du på BI forresten? Endret 29. oktober 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvem sier man må være avansert? Det enkleste er ofte det beste vet du... Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Dere gutter er så enkle. Jo vi er vel det. Men kan jeg få æren av å verve deg inn i noe? Detaljer kan tas over PM. Du kan prøve så mye du vil, men kommer sannsynligvis aldri til å få det til! Vel vel, måtte prøve. Hvilke fag tar du på BI forresten? Du gir deg jo alt for lett! Eiendomsmegling 1, Jus for eiendomsmeglere 1, Mikroøkonomi og Strafferett&økonomisk kriminalitet. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Dere gutter er så enkle. Jo vi er vel det. Men kan jeg få æren av å verve deg inn i noe? Detaljer kan tas over PM. Du kan prøve så mye du vil, men kommer sannsynligvis aldri til å få det til! Vel vel, måtte prøve. Hvilke fag tar du på BI forresten? Du gir deg jo alt for lett! Eiendomsmegling 1, Jus for eiendomsmeglere 1, Mikroøkonomi og Strafferett&økonomisk kriminalitet. Vel jeg kan hjelpe deg med de fagene, mot at du iallefall hører på meg når det kommer til det med vervingen Endret 29. oktober 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Dere gutter er så enkle. Jo vi er vel det. Men kan jeg få æren av å verve deg inn i noe? Detaljer kan tas over PM. Du kan prøve så mye du vil, men kommer sannsynligvis aldri til å få det til! Vel vel, måtte prøve. Hvilke fag tar du på BI forresten? Du gir deg jo alt for lett! Eiendomsmegling 1, Jus for eiendomsmeglere 1, Mikroøkonomi og Strafferett&økonomisk kriminalitet. Vel jeg kan hjelpe deg med de fagene, mot at du iallefall hører på meg når det kommer til det med vervingen Bare prøv i vei! Bortsett fra hvis det er pyramide-greier. Endret 29. oktober 2012 av Sommernatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå