oOleE Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Elsker sommeren mest av alt. Følelsen av å gå hjem klokken 3 på natta og det enda er lyst er helt ubeskrivelig. Sier meg selvsagt enig, men det er ikke en spesiell historie bak navnet? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvorfor eiendomsmegling? Utfordrende, skjer noe nytt hele tiden og spennende. Elsker sommeren mest av alt. Følelsen av å gå hjem klokken 3 på natta og det enda er lyst er helt ubeskrivelig. Sier meg selvsagt enig, men det er ikke en spesiell historie bak navnet? Neei, har egentlig bare bestandig hatt det som brukernavn på forskjellige plasser. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det var da dårlig med spørsmål her inne synes jeg, L4rs hadde jo mange, men TS har enda til gode å svare på en del av dem. Hvor går drømmereisen? Kjipeste opplevelse? Kaffe eller te? Opp eller ned? Hvorfor Oslo? Hva er grunnen til at du nå har bestemt deg for å bli aktiv her inne? [sett inn delvis interessant spørsmål her] -Deluze Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Utfordrende, faktisk. Alder? Bosted? Drømmemann? Idrett? Top 5 filmer? Top 5 artister? Nattklubb eller pub? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvis ikke drømmemannen er Ryan Gosling har du ikke pupper, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvor går drømmereisen? Tokyo og Cuba. Kaffe eller te? Drikker ingen av delene. Opp eller ned? Opp. Hvorfor Oslo? Var lei av bygda, måtte oppleve noe nytt. Hva er grunnen til at du nå har bestemt deg for å bli aktiv her inne? Trenger noe å holde på med, så ble det bare sånn. Idrett? Har spilt håndball og fotball, nå spiller jeg ingen av delene. Men elsker sport, men dog mest på tv. Er altetende innenfor sport. Nattklubb eller pub? Pub, med lav musikk så jeg har sjanse til å høre hva de jeg snakker med sier. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvorfor Tokyo? Vet egentlig ikke helt hva som fenger meg med det. Kanskje kulturen, teknologien og alt det rare med Tokyo. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvorfor IKKE Tokyo, ville jeg sagt - Tokyo frister veldig. Tror det er en kongeby, og at den krever mer enn tre dager. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tokyo er absolutt en stilig by, men for min del var Kyoto og Shingu mer interessante. Hvis jeg drar tilbake til Japan kommer jeg neppe til å tilbringe mye tid i Tokyo. Skal man til Tokyo så trenger man mer enn 3 dager ja, jeg vil vel påstå at du trenger 2-3 dager per distrikt hvis du ønsker å få med deg mye. -Deluze Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Sommernatt: Jeg har pupper. Ubegrunnet påstand. Burden of proof ruleA party that advances a standpoint is obliged to defend it if asked by the other party to do so. http://en.wikipedia....agma-dialectics Sooo......? Endret 19. oktober 2012 av Skatteflyktning 3 Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Sorry, valgte pizza over pupper. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 nye Idzl cafe? eller theas intro? har en tendens til å bli noen sider på puppeintroer. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 nye Idzl cafe? eller theas intro? har en tendens til å bli noen sider på puppeintroer. Tja, ser ut som det stoppet på 5 sider! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det som er overraskende er at det ikke har kommet noen som har jokket på tråden konstant. Har sett flere jente-tråder som har blitt holdt kunstig i live av en fangruppe. Sært. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Rart tråden døde ut, egentlig, med tanke på at AnewZ hadde en del "intelligente" spørsmål man skulle tro mange var nysgjerrige å få svar på. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Tenker dere lever i spenning på hva mine topp 5 filmer er! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Topp 5 filmer og topp 5 band sier litt om folk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Rart hvordan pupper og høyt antall svar på tråder i dette forumet har en veldig snodig tendens til å samsvare. Og hei osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Rart hvordan pupper og høyt antall svar på tråder i dette forumet har en veldig snodig tendens til å samsvare. Det er fordi de fleste på forumet her er desperate etter jenteoppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå