Sidious Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jøss, derfor det er så stille i forumkafeen, en "ny" jente har ankommet forumet. Vel, hei på deg. BI er "rett borti her" ifølge hvor jeg bor. Bare så du vet. Nettopp... Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 I can put my whole fist in my mouth. Print screen or it doesn't count! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 I can put my whole fist in my mouth. Håper ikke du lurer på hvorfor du får sånn oppmerksomhet fra fjortisguttene. For du legger fint opp til det. 1 Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 I can put my whole fist in my mouth. Print screen or it doesn't count! Trikset vises kun etter en flaske vin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nettopp... Hey, er viktig informasjon. Ikke ofte en seleber ungkar som meg er tilgjengelig for ungjentene. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei, sant nok. Lønner seg å slå til når man har sjansen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har også pupper. Bittesmå utrente mannepupper. Noen som vil se? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har også pupper. Bittesmå utrente mannepupper. Noen som vil se? Vil anbefale deg å trene de bort. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 I can put my whole fist in my mouth. Print screen or it doesn't count! Trikset vises kun etter en flaske vin. Jeg har to!? xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har ingen, men har penger nok til å kjøpe mange. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har ingen, men har penger nok til å kjøpe mange. 1,7 mill på konto? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det var et veldig tilfeldig tall du tok. Hvorfor akkurat 1,7? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Beklager, jeg kommer nok aldri til å ta imot vin fra en person som bruker xD-smiley. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Beklager, jeg kommer nok aldri til å ta imot vin fra en person som bruker xD-smiley. I så tilfelle har tilfeldigvis jeg også noen vinflasker liggende om du er interessert. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det var et veldig tilfeldig tall du tok. Hvorfor akkurat 1,7? For det er det jeg har stående på konto? Beklager, jeg kommer nok aldri til å ta imot vin fra en person som bruker xD-smiley. xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 I can put my whole fist in my mouth. Utrolig hva man får plass til, bare man stapper det godt nok inn. Forresten, har du et spesielt forhold til sommernetter? Håper ikke du lurer på hvorfor du får sånn oppmerksomhet fra fjortisguttene. For du legger fint opp til det. : d : d Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 I can put my whole fist in my mouth. Utrolig hva man får plass til, bare man stapper det godt nok inn. Forresten, har du et spesielt forhold til sommernetter? Elsker sommeren mest av alt. Følelsen av å gå hjem klokken 3 på natta og det enda er lyst er helt ubeskrivelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Beklager, jeg kommer nok aldri til å ta imot vin fra en person som bruker xD-smiley. Ikke vær så kresen da. xD xD xD 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvorfor eiendomsmegling? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ikke vær så kresen da. xD xD xD Vi får heller ta oss en flaske eller to, så får vi se hvem som klarer å få hele hånda i munnen først xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå