Populært innlegg Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei gutter (og jenter, håper jeg) jeg heter Sommernatt (neida, gjør egentlig ikke det) og er ny-ish. Har vært medlem siden 2006, men som dere ser, har jeg ikke vært særlig aktiv! Nå er den tid over, og en ny æra har startet. Jeg går på BI, er nerd og har hamster. Håper noen våger å snakke med meg selv om jeg har pupper 18 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) ...eeeh....ja....ee..menne...ehm...hei! Endret 19. oktober 2012 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei på deg! BI i Oslo? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Oslo ja! Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Velkommen tilbake-ish? 2 spørsmål: 1. Hvorfor går du på BI? Hva vil du bli? 2. Hva heter hamsteret? Og med det tror jeg at jeg har bestått puppe-prøven -Deluze 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei! Hvorfor tror du pupper skulle være en grunn til å ikke snakke med deg? Vet du i det hele tatt hvordan internett fungerer? På hvilken måte er du nerd? 5 Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Velkommen tilbake-ish? 2 spørsmål: 1. Hvorfor går du på BI? Hva vil du bli? 2. Hva heter hamsteret? Og med det tror jeg at jeg har bestått puppe-prøven -Deluze 1. Studerer eiendomsmegling, og der er BI det eneste alternativet i østlandsområdet. 2. Hamsteret har faktisk aldri fått noe navn. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei! Hvorfor tror du pupper skulle være en grunn til å ikke snakke med deg? Vet du i det hele tatt hvordan internett fungerer? På hvilken måte er du nerd? Haha! Jeg er egentlig bare rar. Er MYE på internett, elsker kryssord, quiz, xbox, språk. Herregud, innser nå at jeg egentlig ikke er nerd, bare rar.. Lenke til kommentar
Populært innlegg hfthomas Skrevet 19. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har penis. Tør du å prate med meg? 26 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Dibs! Vet du i det hele tatt hvordan internett fungerer? Jeg hvet hvordan internet fungerer 3 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei gutter (og jenter, håper jeg) jeg heter Sommernatt (neida, gjør egentlig ikke det) og er ny-ish. Har vært medlem siden 2006, men som dere ser, har jeg ikke vært særlig aktiv! Nå er den tid over, og en ny æra har startet. Jeg går på BI, er nerd og har hamster. Håper noen våger å snakke med meg selv om jeg har pupper Jammen da er vi nesten kolleger! Og vel, tror at det faktum at "du har pupper" er det som faktisk får folk til å snakke med deg. 2 Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei gutter (og jenter, håper jeg) jeg heter Sommernatt (neida, gjør egentlig ikke det) og er ny-ish. Har vært medlem siden 2006, men som dere ser, har jeg ikke vært særlig aktiv! Nå er den tid over, og en ny æra har startet. Jeg går på BI, er nerd og har hamster. Håper noen våger å snakke med meg selv om jeg har pupper Jammen da er vi nesten kolleger! Og vel, tror at det faktum at "du har pupper" er det som faktisk får folk til å snakke med deg. Ikke min sykt gode personlighet ? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Haha! Jeg er egentlig bare rar. Er MYE på internett, elsker kryssord, quiz, xbox, språk. Herregud, innser nå at jeg egentlig ikke er nerd, bare rar.. Alle er rare, så det er jo ikke noe problem. Selv om kombinasjonen kryssord og xbox sannsynligvis er blant de sjeldnere... Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei gutter (og jenter, håper jeg) jeg heter Sommernatt (neida, gjør egentlig ikke det) og er ny-ish. Har vært medlem siden 2006, men som dere ser, har jeg ikke vært særlig aktiv! Nå er den tid over, og en ny æra har startet. Jeg går på BI, er nerd og har hamster. Håper noen våger å snakke med meg selv om jeg har pupper Jammen da er vi nesten kolleger! Og vel, tror at det faktum at "du har pupper" er det som faktisk får folk til å snakke med deg. Ikke min sykt gode personlighet ? Vel hvis kvaliteten på personlighet stiger i takt med om du har jentetiss og bryster, så ja Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Hei gutter (og jenter, håper jeg) jeg heter Sommernatt (neida, gjør egentlig ikke det) og er ny-ish. Har vært medlem siden 2006, men som dere ser, har jeg ikke vært særlig aktiv! Nå er den tid over, og en ny æra har startet. Jeg går på BI, er nerd og har hamster. Håper noen våger å snakke med meg selv om jeg har pupper Jammen da er vi nesten kolleger! Og vel, tror at det faktum at "du har pupper" er det som faktisk får folk til å snakke med deg. Ikke min sykt gode personlighet ? Vel hvis kvaliteten på personlighet stiger i takt med om du har jentetiss og bryster, så ja Skal ikke skuffe! Endret 19. oktober 2012 av Sommernatt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg går på BI, er nerd og har hamster.Jeg leste at du ER bi. 4 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hva i pokker fikk deg til å velge denne metoden for å få folk til å snakke med deg? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå