Gå til innhold

Test: Lian Li PC-V650

Anbefalte innlegg

Jeg har kun SSD + en HD på ca 500 GB i mine desktopper. Alt annet lagres på en filserver. Langt mere praktisk, og akkurat her er kabinett som Lian-Li PC-V650, Lian-Li PC-A04, Fraktal Design Define Mini, Fraktal Design Node 304 ypperlige. Relativt små, men allikevel med plass til 6 - 10 harddisker avhengig av bruken av 5,25'' plassene.

Dog savner jeg et kabinett i denne størrelsen hvor harddiskene kan sette inn fra fronten og som helt har droppet 5,25 plasser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, alt kom ikke helt sånn som jeg mente. men er PSU i bånn og den suger inn, som Bolsen foreslår (Arctic Coling blåser ut) Så er det bedre for flow, men en PSU avgir da varm luft til kabinettet om ikke dette rørledes ut da. Og det er jo helleringen ideell løsning. Jeg synes PSU på toppen som blåser ut, og hull i siden med rør inn til CPU er bra. Så må skjermkortet suge luft inn utenfra og viftene bak blåse ut.

Og da syns jeg at hvis en av disse bare så mye som blåser i feil retning, så ødelegger det hele kabinettet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-Pqy3rC

Noen som veit høyden fra bunnen og opp til nederste fremre vifte plass i dette kabinettet ?

Samt høyde fra bunn og opp til 5 1/4 bay ?

(Jeg lurer på hvor enkelt en kan få plassert en dual radiator der fremme. Litt synd det er 140mm vifter dog, jeg undres om 120mm benyttes... ?)

Forøvrig har dette kabinettet en lillebror, PC-V354, som er (minst) like kostbart (!), men kommer da med viftekontroller.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...