piecreator Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Heisann, har en data som mer eller mindre hyler kanskje høyt etter og få en frisk start, ettersom dette er blitt noen år siden.. Har formatert tidligere så selve formateringen skal gå smertefritt. Men jeg har ingen driver cd og har jo selvfølgelig glemt mine gamler kunster om data. Noen som kan fortelle hva dem trenger vite av info om dataen for og hjelpe med meg og få lasta ned riktige drivere?? Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Du trenger å vite navnet på pc'n og serienummret F.eks ''Acer Aspire 7730zg'' du kan så søke opp driverne på produsenten sin hjemmeside! kan hjelpe, gi hele pc navnet Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Og hvis jeg ikke vet hvor jeg finner dette så gjør jeg hva? ha Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) De står som regel på en lapp under laptopen. Hvis ikke skal det være mulig å se slikt på selve pc'en andre steder. Jeg ser fks hele produktnummeret mitt i hjørnet på skjermen min (HP) Hvis ikke får du sammenligne deg fram utifra specs PC'en din har. Bruk Speccy for å få en grei oversikt. Endret 21. oktober 2012 av o-l-a-v Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 specs: vet ikke helt hva dere trenger vite.... Prosessor er: Intel Core 2 Quad Q9400 2.66GHz Bios er: Asustek Computer Inc. P5Q Deluxe Skjermkort: NVIDIA GeForce GTX 260. trenger litt hjelp til og finne drivere.. og hva mer drivere jeg trenger... takk for hjelp! Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Si oss hva PC'en heter Men om du reinstallerer til Windows 7 så pleier alt å virke fra starten av egentlig. Så fikser som regel Windows Update drivere om det finnes nye/bedre versjoner. Ellers er det å gå inn på produsentens hjemmeside (HP/ASUS/ACER etc) å laste ned drivere om noe ikke virker. Men pleier veldig sjeldent å være driverproblemer med Windows 7 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Si oss hva PC'en heter Med de komponentene han har listet opp så er vel dette ikke en "ferdig-PC"... Driver til hovedkort finnes her: http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5Q_Deluxe/#download Driver til skjermkort finnes her: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Sansynligvis er det nok i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå