dj_messiah Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 nevn en bra trance låt med trøkk og bass i. den må passe bra til disco anlegg på 6 x 900 w Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Fant noen låter som tar helt av Minimalistix - Struggle For Pleasure Southside Spinners - Future Shock dj sakin & friends - turkish memories Miss Behavin - such a good feeling Travel - Bulgarian (Signum Remix) Katana - Silence (Amtic mix) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Finnes det? Lenke til kommentar
epsil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 (endret) nevn en bra trance låt med trøkk og bass i. den må passe bra til disco anlegg på 6 x 900 w I så fall må du se å få tak i den 11 minutters klassikeren «Innerspace» av Airwave. Det er den desidert hardeste og ikke-cheesy hardtrance-låta jeg har hørt, i alle fall. Endret 22. november 2003 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hehey, finnes en del gode tråder om det hvis du bruker søkefunksjonen - så du får nok mange bra tips der Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 LOL Bra trancelåt?? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Dobbel postering (mange av de på fourmet nå, forumet fucker opp) - aner heller ikke hvordan man sletter postene sine.. det er litt teit. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 LOL Bra trancelåt?? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 DarkDrone - Asylum 2 <-- :o :o :o :o Tviler på at du får tak i den da.... Er det feteste jeg har hørt noensinne Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Sorry dobbelpost ja :oops: :oops: Hvorfor kan vi ikke slette når vi dobbelposter, må da gå ann å endre koden til det ? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 I følgende tråd er det nevnt mange bra låter: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...light=sensation Og ellers oppfordrer jeg alle til å ignorere idioter som Pangaea som bare må spytte i sitt bidrag til å ødelegge tråder som denne. Til og med i tråder der trådstarter spesifikt ber om at de som ikke har noe konstruktivt å komme med tier stille, har man disse som skal ødelegge. Jeg ser poster som Pangaea's hver gang noen nevner ordet 'trance' Dobbel postering (mange av de på fourmet nå, forumet fucker opp) - aner heller ikke hvordan man sletter postene sine.. det er litt teit. Det er bare den siste posten din du kan slette av en eller annen hysterisk morsom grunn..hvorfor må du ikke spørre meg om Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det er bare den siste posten din du kan slette av en eller annen hysterisk morsom grunn..hvorfor må du ikke spørre meg om Det var min siste post, og den fikk jeg ikke sletta... ah! skjønte nå Nevermind - takk for hjelpen Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Du kan heller ikke slette en post som det har kommet svar på, som du tydeligvis fant ut.. :wink: Lenke til kommentar
epsil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 (endret) DarkDrone - Asylum 2 <-- Tviler på at du får tak i den da.... Er det feteste jeg har hørt noensinne Finner ikke den noe sted, nei. Verken på KaZaA, CDDB eller Google generelt er det spor etter noe laget av «DarkDrone». Kanskje det er en hjemmelaget låt det er snakk om her? Endret 22. november 2003 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Ikke akkuratt trance, men nesten Peaches - Rosa helikopter venga boys - boom boom boom Peaches - Dynamitt De er konge bra alle sangene spessielt liker jeg venga boys, for da dunker det så hardt i bassen, fy ****** og kult Lenke til kommentar
irneh Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Rank 1 - Awekening Airbase vs. Inzite - Unity Of Earth Trance [] Control - Mystique Flutlicht - The fall Mauro Picotto - Back To Cali 4 Strings - Diving Laze - Steppin' Out Safri Duo - Samb Adagio Darude - Music Lyala - Time To Fly Kyau vs. Albert - Velvet Morning The Matrix - Protect The Innocent (Cream Team Remix) Senseless - Above Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Laze - Steppin' Out Vil også anbefale extended version av denne sangen. PS: Singlen koster bare kr. 30, så kjøp den. Litt konge å ha originalen. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 unknown source - nadjanema (original mix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå