Tonuhawk Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei. Jeg skal kjøpe meg en Samsung Galaxy S3. Jeg står i mellom den hvite og metallic blue. Jeg er usikker på hvem jeg skal velge. Er ganske opptatt av at fargen ikke skal fremheve bruksmerker etc. Hvem er letteste å se riper på? Er det en av fargene som har en kjent ulempe f.eks at den hvite blir gul elns.? Hvilken burde jeg velge om vi ser bortifra hva jeg syntes ser best ut. Eller mener du det ikke er noen forskjell i det hele tatt? Takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 hvit og svart er verst med tanke på utseende i lengden. Gå for blå hvis du vil bevare utseendet. Eventuelt rød, men den blå er best. Lenke til kommentar
Rago Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 hvit og svart er verst med tanke på utseende i lengden. Gå for blå hvis du vil bevare utseendet. Eventuelt rød, men den blå er best. Ikke enig. Denne telefonen er blanklakkert og riper vil synes ganske raskt uansett. Min er blå og den blir fort ripete er nå min mening. Kjøp et cover, f.eks "rock". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå