Joachim_F Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Denne uken har vi fått tonnevis av nye spill på nettet. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Kjøpte Edna & Harvey: Harvey's New Eyes på GoG. Virker artig. Dette er uansett et pek-og-klikk-spill med massevis av nøtter, hvor du spiller den ikke helt friske jenta Edna og tøykaninen hennes, Harvey. Dette er vel ikke helt riktig, med mindre det endrer seg etterhvert. Av det lille jeg har spilt spiller vi som Lilly. Edna er der hun også, men ikke som en spillbar karakter. Harvey har jeg ikke sett enda. Men som sagt, mulig det endrer seg siden jeg ikke har kommet særlig langt i spillet. Kanskje vi bytter på å spille som Lilly og Edna? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Morsomt å se Bioforge på GoG. Har faktisk orginalen med eske og full pakke stående i hylla. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Chivalry the game anbefales på det sterkeste hvis man likte Pirates vikings & Knights. Bueskyttingen er svært krevende, men også tilfredstillende når man begynner å treffe ting. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Aerofly FS ser spennende ut. Ser ut til å ha fått ganske greie karakterer også. Noen her som har spilt det? Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Dette kom som lyn fra klar himmel. Har aldri synes denne genren har vært noe særlig, men for første gang likte jeg spillet. Spillet er "Euro Truck Simulator 2". Endelig noen som har klart å lage et slikt spill, som fenger i det hele tatt. Spilte demoen i fem timer, og nå skal jeg kjøpe det... Hovedgrunnen til at jeg likte spillet, er antagelig at de for en gangs skyld har klart å skape noe i nærheten av realisme. Mye mangler på at det er perfekt, men det er tidenes beste spill i sin genre. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Dette kom som lyn fra klar himmel. Har aldri synes denne genren har vært noe særlig, men for første gang likte jeg spillet. Spillet er "Euro Truck Simulator 2". Endelig noen som har klart å lage et slikt spill, som fenger i det hele tatt. Spilte demoen i fem timer, og nå skal jeg kjøpe det...Hovedgrunnen til at jeg likte spillet, er antagelig at de for en gangs skyld har klart å skape noe i nærheten av realisme. Mye mangler på at det er perfekt, men det er tidenes beste spill i sin genre. Mye bedre enn tidligere versjoner. De har dog fortsatt en haug med suicidale AI'er da. De kjører forbi uansett hva det måtte være, og driter i vikeplikt. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hehe, sant nok, men er det ikke slik i virkeligheten også? ;-) Tar man en tur på Autobahn, og legger seg i marsjfart 160, så går det ikke lenge før det kommer en galning susende forbi i langt over 200, spesielt Bayern. Stort sett må jeg si at jeg er happy med AI, småbilene lar seg som regel skremme av en trailer på vei til å bryte vikeplikten. Lenke til kommentar
øggarden Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kan dere skrive en anmeldelse av Euro Truck Simulator 2???? Viss ikke gidder jeg ikke å lese artikler på gamer.no!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå