julien122 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei, har slitt med å komme meg inn på ruteren. Har telenor zyxel p2602hwt. Har prøvd masse forskjellig jeg har funnet på nettet, men kommer ikke inn. Er det noen her som har dette bredbåndet som kunne hjelpe meg. Spessielt med hva som er brukernavn og passord og hvor jeg kan finne dem. Takker for svar. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Username: admin Password: Ditt Online-passord. Har du ikke passordet, send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980. Får du feil passord ved innlogging, la Password-feltet stå blankt. Har du selv opprettet et eget innloggingspassord på modemet ditt, bruker du dette. Klikk Login. Lenke til kommentar
julien122 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Har prøvd det, men får bare feilmelding av telenor. Gidder ikke å ringe for 1000 kr heller. Ligger passordet inne på telenorkontoen og hvor? Lenke til kommentar
julien122 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Lurer også på i forbindelse med dette om der er noen sikkerhetsrisiko i å resete ruteren. Mister de andre pcene da tilkoblingen til den, nytt passord nye innstallereinger Lenke til kommentar
julien122 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Ok, klarte å komme inn med å resette ruteren, nå lurer jeg på hvordan man skal lage et nytt passord til ruteren altså: Admin ******* Hvor gjør man dette. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 http://www.telenor.no/privat/kundeservice/bredbandshjelp/zyxel2602/endre_admin_passord.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå