mickjagger Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har vært veldig usikker på om jeg skulle laste ned iOS 6 på iphonen min, men så har jeg nå bestemt meg for å gjøre det. Men når jeg skulle til å laste ned, stod det at jeg trengte 2.5 GB ledig på telefonen for å laste det ned (Jeg har 16 GB på telefonen). Så jeg lurer da på, om iOS 6 tar 2.5 av de 16 GB for å laste ned? For jeg har veldig mange bilder og programmer jeg vil ha, så det blir jo litt dumt hvis iOS 6 skal ta så mye plass. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei, slik jeg har forstått det trengs plassen bare til nedlasting og selve oppdateringsprosessen. Når iOS 6 er innstallert, frigjøres plassen igjen. Mulig iOS 6 er bittelitt større enn iOS 5, men det er nok ikke snakk om store forskjellen. Ta uansett en sikkerhetskopi før du setter i gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Mulig du må slette litt før du oppdaterer, for eks ved å legge bildene på en PC så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå