volvo240turbo Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 får opp ordenstall 376 når jeg skal installere ting :S hjelp Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Du må nok gi litt mer informasjon om f. eks hva du prøver å installere, hva "ordenstall 376" er for noe og om det skjer med alt du prøver å installere. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 379* jeg leste feil.. har et lite program som jeg skal installere, og da kommer den opp med dette. øverst oppe i vinduet som plopper opp står det ".NET-broadcastEventWindows" også masse tall og navnet på programmet. det kommer opp nesten uansett hva jeg trykker på. her har dere et screenshot av viduet : Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Det er vanskelig å feilsøke norske feilmeldinger, noe som er enda en god grunn til å alltid bruk engelsk programvare. Uansett, det kan hende at du bare trenger å fikse iertutil.dll som blir nevnt. Ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 hjalp meg veldig lite, har kjørt system file check. den fant problemer "skadede filer" men kunne ikke reparere dem, hvordan skal jeg kunne reparere dem manuelt. fikk beskjed at jeg skulle gå inn på CBS.log.. der står det bare flere hundretalls ord og tall i tekstblokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå