N*E*R*D Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 FY FY GUTT DETTE MÅ BLI SLUTT HVORFOR TROR DU M$ OPPFANT DEN GRUSOME REGISTRERINGA PÅ WIN XP for å skremme deg til å betale 2000kr på l-kjøp tror du virkelig M$ har tid til å jakte på warez enkelt personer svaret er:NEI :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: når dette skjer er pga at de må sette et exempel var 2 14isser som ble cacha med tøtte warez på pc for 2 år siden data lærern på gamle skolen ga meg keycode til xp han hata M$ Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 11:50, lilo skrev:litt mere å tenke på.HVA er hovedgrunnen til at NASAFBICIAUSSRlar vere å bruke MS OS(t)??lyst å vite det?det er fordi det lenge har vert kjent at Microsoft har hull, eller en commando somkan gi FULL tillgang eller ødelegge store deler av hardisken..war(3z) in the future? hell yea. Dette var kun på den første versionen av windows 95... Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 14:25, ratrune skrev:Det eneste jeg har som er kjøpt av software, er windows 95 som fulgte med det første PC-en jeg kjøpte for 10 år siden :smile: 10 år siden...? 1992.... Den første verionen av win9x kom ut høsten 94 Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg har gjort en regel at jeg installerer demo versioner i første rekke. Bruker jeg produktet mye, samt finner at produktet er verdt det, kjøper jeg det. Jeg prøver så godt jeg kan å støtte folka som utvikler programmene, og da spesielt low-end programmer som få gidder å kjøpe. Kan ikke med hånden på hjerte si at jeg har 100% lovlig maskin, men jeg prøver så godt jeg kan. Er litt enig i tidligere poster, ang MickySoft. Blir litt VEL mye monopol synes nå jeg. Litt for mye sniking rundt i lovverket. Har sett litt på linux, og vurderer å skifte, så... Vel, vel, jeg får se. Tror også at SVÆRT få kan si at ALLE programmer de har er 100% lovlige. Det skal SINNSYKT mye til... Men men, det er bare min mening. Lenke til kommentar
hasund Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 14:29, The_Creator skrev:De fleste har vel litt mp3 og det er jo for det meste ulovli. Da har jeg også ulovlig maskin. Pluss at jeg lånte win 2000 av naboen. :smile: Etter norsk lovverk er det vel ikke ulovlig å ha mp3er som er kopibeskyttet. EU-reglementet er visst strengere. Derimot er distribusjon ulovlig, så kan man lure på hva som er mest umoralsk, ikke dele foldere i fildelingsprogrammer, eller gjøre det... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg er ikke den værste her , men jeg kan innrømme ar jeg har hatt litt ulovelig på maskina mi,men spillprogz som er bra kjøper jeg. Diablo2 starcraft Age og empoires1-2 Windows98 (Kjøpt det,Om det var bra er noe annet) winONcd +++ Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Har ikke kjøpt mer programvare enn det som følger med pc'en. Telcontar Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Dem som har ALT lovlig har nok betalt en del tusen kr for det vil jeg tro. (hvem har da BARE OS og office pakka?) alle har jo dreamweaver,photoshop, flash, x antall spill, DivX(i stedenfor å å kjøpe DVD), tonnevis med ulovlig mp3(mange album det) blir mange penger det gitt. -- Knut Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 du glemte et par "". Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 når folk selger linux-software finnes det alltid et gratis alternativ. f.eks. det finnes office pakker til linux som koster like mye som MS officene (bare mye bedre ), men jeg valgte å la isdn-linja stå på mens jeg la meg, og tok ned suns StarOffice 5.2. Går ***** tregt på min 166mhz. -å loade, mener jeg (bokstavlig talt minutter) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg synes at noe piratkopi kan aksepteres, som f. eks. m$ produkter, men noen fortjener faktisk pengene sine. se på saken med perspektiv: kjekt å få mye gratis, men hvis jeg hadde vært en utvikler, hadde jeg nok også laget en litt for jævlig kopibeskyttelse! Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 ALT på pc`en min ( untatt det som følgte med hardware), er warez. Gidder ikke bruke penger på noe jeg kan få gratis, uten å måtte gå i butikken. Dessuten er jeg blakk, så jeg hadde ikke hatt råd til å kjøpe alt selv om jeg ville, særlig office pakka. Men så er jeg jo 17 da.... Lenke til kommentar
lilo Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 15:24, hasund skrev: Quote: On 2002-02-12 14:29, The_Creator skrev: De fleste har vel litt mp3 og det er jo for det meste ulovli. Da har jeg også ulovlig maskin. Pluss at jeg lånte win 2000 av naboen. :smile: Etter norsk lovverk er det vel ikke ulovlig å ha mp3er som er kopibeskyttet. EU-reglementet er visst strengere. Derimot er distribusjon ulovlig, så kan man lure på hva som er mest umoralsk, ikke dele foldere i fildelingsprogrammer, eller gjøre det... stemmer det.. men om du har ORIGINAL cden kan du ta så mye backup du bare vil ( så lenge det er BARE du som bruker den ) gjelder med all slags programmvare, filmer +++ Lenke til kommentar
lilo Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 13:12, Pion_ skrev: Quote: On 2002-02-12 13:10, lilo skrev: yes you do need to say more. more ost Lenke til kommentar
lilo Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 14:20, Mio skrev:Mio du? du er klar over at om en norsk MS konsulent tar seg en tur på TG og snakker litt med kripos og politiet som er tilstede på tg så blir det razzia? Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 razzia på 4500mennesker...hrmft. lykke til! :smile: -- Knut Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 20:51, arvjakob skrev:fortelle at ALT dem har på maskinen er lovlig? Virker som om det er litt blandet kultur på dette forumet.Og hvem tror at vedkommende er den største WAREZ-Gangsteren? hehe--Knut Jeg kan. Kjører kun Linux, med open source programvare. Har noen mp3 filer, men de er alle rippa fra egne CD-er og kan etter norsk åndsverkslov kalles lovlige. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg kan si med handa på hjertet at alt jeg har på disken ikke er lovlig programvare. Kun WAREZ. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-13 00:59, Fixer'n skrev:Jeg kan si med handa på hjertet at alt jeg har på disken ikke er lovlig programvare. Kun WAREZ. hehe! *glizer* Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Nei fy ****...Opera er vel freeware...hmmm -OS (alt ulovlig) -en god del spill (ca. 5 av dem er lovlige) -8610 mp3 (mp3'er er vel ikke lovlige?) -og alle programmer som ikke er freeware er cracka *skryte skryte* Nei, det skal mye til før jeg har 90% lovlig stæsj på pc'en min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå