N* Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg kunne tenke meg et forum hvor vi kan lufte våre teorier rundt alt mulig rart. Og forklare tips til alternativ tankegang. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hva i all verden mener du med "teorier rundt alt mulig rart"? Hva er en "teoretiker"? Enhver teori hører inn under et fagområde, og forumet er sortert etter fagområder. Å sortere etter "teoretisk" og "praktisk" kunnskap gir ingen mening. Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Hva i all verden mener du med "teorier rundt alt mulig rart"? Hva er en "teoretiker"? Enhver teori hører inn under et fagområde, og forumet er sortert etter fagområder. Å sortere etter "teoretisk" og "praktisk" kunnskap gir ingen mening. Jeg mener teoretisk metode, innovasjon, utvikling av teorier, kreativt stimulerende ideutvikling, innovasjon og forskningsinfrastruktur, dokumenteriang av vitenskaperlig og innovativ metode. Altså: Ett Veloptisk forum. Ett sted for Velopsjon og Veloptiv lære. Slik jeg har bedrevet i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1520924 Tråden; linket til, er noe som kunne vært i ett slikt forum. Jeg stemmer at det heter: Teorier. Endret 24. januar 2014 av N* Lenke til kommentar
Flin Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ideen er kanskje ikke den dårligste i verden, men jeg tro et sånt forum fort vil flyte over av lange og dårlig formulerte poster om sære konsepter. Poster som ingen gidder og lese, poster som ikke har noen verdi og ideer som rett og slett er dårlige eller urealistiske. Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Ja, det kan være det kan komme mange tråder om ubrukelige ideer. Men jeg tror ikke tekstene nødvendigvis blir så alt for lange. Og de trenger jo absolutt ikke være dårlig formulerte. Det at ingen vil lese de, tror jeg ikke noe på. Alle ideer er noe. Og alt har en plass, ett sted. Dvs: Det finnes alltid interesse for alt. Det finnes jo til og med de som går inn å leser testposter, bare fordi de kjeder seg. F.eks meg, innimellom. Skjeldent det, da. Selv om det kommer mange dårlige ideer, vil det alltid komme nye, flotte ideer i tillegg! Alltid. Men, riktignok veldig skjeldent. Forumet kunne hete: Ideutvikling. Og kunne innehold kreativ stimulasjon av ikke bare forretningsideer, men hva som helst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå