kjakan_mm Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hei. jeg har et problem.. jeg har IKKE varm CPU.. men allikevel slår meskinen seg pluttselig av. og BÆBUBÆBU! kan det var noe annet en CPU? kanskje GPU?. hvor sjekker jeg hvor varm GPU er i windows? noen som har hatt dette problemet? takker Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 står ikke noe om det.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Har samme kortet selv, og slet også med dette i byrjan. Var inne å leste litt på Abit sine sider, og om du bruker en eldre BIOS er dette problemet. Dette er nemlig et problem som er fikset i nyere BIOS. Prøv å oppdatere denne. Om du ikke vet hvordan dette gjøres, RTFM. Lenke til kommentar
skorob Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ny bios kan være svaret. Hadde problemet at den peip som en "helt" når windows boota(forsvant etter en omstart med resetknåtten), men etter en bios upd så fungerer alt fint. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hei.jeg har et problem.. jeg har IKKE varm CPU.. men allikevel slår meskinen seg pluttselig av. og BÆBUBÆBU! kan det var noe annet en CPU? kanskje GPU?. hvor sjekker jeg hvor varm GPU er i windows? noen som har hatt dette problemet? takker For høy VCore kan være tingen, for lav RPM på vifta Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 kan Vbat ha noe med saken å gjøre? den er veldig høy.. helt på grensen.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det kan være alle grenser egentlig - sålenge den ligger over/under det intervallet du har satt det til, vil den pipe en sånn bæbu lyd... Gå igjennom og se om det er noen verdier som er for høye, ikke bare i win, men også i BIOS - da vil som oftest verdien som er for høy vises med en rød farge eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå