OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Forhånds-kjøpte et spill som etter sigende skulle ha release i dag, men det viser seg nå at det er release 29. oktober, mens i andre nett-butikker er spillet allerede tilgjengelig! Noen som vet hvordan jeg kontakter Origin for å kansellere forhåndsbestillingen? Greier jo ikke sitte å vente helt til da! Har forsøkt support-siden deres, men den eneste lenken som visstnok skal peke meg videre i prosessen, er død. Finner heller ingen e-post eller telefon nr. for å få ordnet opp i dette. Endret 19. oktober 2012 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Du kan gå til https://help.ea.com/ og legge inn en support ticket der? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg mener ikke å være ignorant. Takk for svar, men jeg kommer ikke lenger enn at jeg går i loop uansett hva jeg prøver meg frem med på den siden. Har svirret der en times tid nå uten å finne noe som helst kontaktskjema, epost-adresse eller måte å legge inn support ticket. Har du en oppskrift på det tar jeg gjerne imot - nå har jeg sett meg blind på nettsiden deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 MOH:WF du venter på? Skal bli tilgjengelig for nedlasting idag iflg support-sidene deres Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Niks. Et spill fra en tredjepart. Stod ikke noe om release dato på det, så jeg antok at det ville bli utgitt samtidig som resten av verden; i dag. Men via spillets utviklerblogg fant jeg tilfeldigvis ut at det har release 29. okt.. MoH:WF har jeg naturligvis forhåndsbestilt - i god viten om at det ikke kommer ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Skjønner Finner du ut hvordan du gjør det så kan du jo poste oppskriften her. Endret 19. oktober 2012 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Det jeg har funnet så langt er at jeg blir sendt i ring. Lenkene rundt omkring henviser til en side med informasjon om refusjon og kansellering, og den siden henviser til "kontakt oss" med lenker, som henviser til den siden om refusjon og kansellering, som henviser til..... Så jeg endte opp med å lag en ticket om BF3, og beklaget at ticketen ikke handler om BF3, men en ordre jeg ønsker å få kansellert. Krysser fingrene for at de tar det på alvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå