guzzi1972 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Er det noen som kan anbefale et program som gjør to fluer i en smekk? Som kan være både e-mail klient (helt IMAP) og kalender i ett? Savner et program som kan ligge i bakgrunnen som kan gi beskjed om ny mail (ok, har Eudora, som gjør DEN jobben flott) men som samtidig kan minne meg på viktige ting som jeg ALLTID glemmer ved å poppe opp en liten beskjed nede på linja som sier: "Husk å kjøpe mer COLA!". Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Microsoft Outlook. Lenke til kommentar
guzzi1972 Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Microsoft Outlook. Dette kan du ikke mene seriøst? Jeg styrer unna Outlook fordi 1) Hvordan skal jeg huske på å laste ned oppdateringer slik at jeg fortsatt kan ha en sikker PC... 2) Synes Outlook er fryktelig rotete å bruke (er jo vant med Eudora som er fabelaktivt enkelt og samtidig avansert) Noen andre forslag? Noe som heter Lotus Notes? Er det et e-post og kalenderprogram i ett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå