Gå til innhold

Arfan Bhatti og Mohyeldeen i Syria

Helm

Anbefalte innlegg

AHA!

Det viser seg at vi KAN trekke tilbake statsborgerskapet til noen dersom "Hvis noen frivillig gjør tjeneste i en "fremmed militær styrke" (a foreign military force)"

Dette klinsjer jo debatten for min del, og jeg forventer at Hermann mister sitt statsborgerskap umiddelbart, om så ikke allerede er gjort.

Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ap-Forbud-mot-terrortrening-i-utlandet-haster-7027618.html

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AHA!

Det viser seg at vi KAN trekke tilbake statsborgerskapet til noen dersom "Hvis noen frivillig gjør tjeneste i en "fremmed militær styrke" (a foreign military force)"

De gutta hører først og fremst hjemme i fengsel. Å støtte FSA er å bidra til terrorisme, men kanskje terrorisme er helt ok så lenge det ikke er vi som er ofrene?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å støtte FSA er å bidra til terrorisme

Tviler på om senator John McCain er enig med deg. Han mener USA åpenlyst og snarest bør levere våpen til FSA

Sånn sett kvalifiserer han også som en som "bør miste statsborgerskapet sitt" ifølge hvordan Siv Jensen vil behandle de som "støtter terrorister"

Poenget mitt, det finns åpenbart ingen entydig oppfattning om Syria

Lenke til kommentar

De smarte kriger ikke selv. Etterpå er det mye lettere å ta over. I Syria utstyrer og betaler de libyere, jihadister og Al Qaida for å krige.

Siden FSA (verken "fri" eller "syrisk") står overfor en hær med høy moral (syrerne skjønner at Syria angripes utenfra, også dem som er for demokrati), med støtte av iranske spesialsoldater (ikke så mange idag, de kommer etterhvert siden forsvarspakt), og om nødvendig russiske rådgivere, blir sjansen for FSA soldater å få se igjen kona små. IDF vil ikke inn i et slikt vepsebol, de er ikke dum, de har erfaring fra Libanon.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...