Idnar Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Sitter med en virtuell linux-server og skal få ut history fra linux til windows slik at jeg kan levere inn dette. Men hvordan får jeg lagret og hentet ut history? Har ikke vært borti linux før så litt nytt for meg. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Bruk script når du gjør innleveringer: script Det vil lagre dine kommandoer + output i en fil som heter typescript. For bash history: history Så henter du ut med favorittprotokollen din, skulle det være epost, ftp, ssh eller annet. Lenke til kommentar
Idnar Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 nå er jeg litt blond, hvordan få hentet ut med ssh? jeg bruker PuTTy til å jobbe med konsollet nå Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Bruk putty med scp. Lenke til kommentar
Idnar Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå