Gå til innhold

[Løst] En oppfølger til 3,5 mm jack?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt grønn på dette området. Mange av produktene jeg har kjøpt med 3,5 mm jck har blitt slitt over tid. Det har ved flere annledninger gått svært kort tid fra jack-inngangen har blitt ødelagt eller slitt.

Kjøpte meg en Motorola razr maxx for noen måneder siden og den er allerde ødelagt. Samme tilfellet med den bærbare pcen min.

Finnes det noen mulige "oppfølgere"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om du er veldig harhendt med utstyret ditt. Jeg tror aldri jeg til dags dato har klart å ødelegge en minijack. Men klart, de brukes heller ikke hver dag hos meg.

Trenger ikke være særlig hardhendt. Jeg har i hvert fall samme problem, uten at jeg føler jeg behandler utstyret dårlig.

Når det er sagt så føler jeg det er store kvalitetsforskjeller. En får vel det en betaler for...

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Levetid på ein 3,5mm-inngang er eit resultat av to faktorar: kvalitet og behandling.

Det er vanskeleg å vurdere kvaliteten før den er tatt i bruk. På enkelte PC-ar har brukarar til dømes opplevd at pluggen forsvinn inn i maskina.

På ein mobiltelefon bør inngangen vare så lenge mobilen er i live.

Det er sjeldan eg har vore borti den slags sjølv. Det er eit større problem med pluggen enn inngangen. Om du har slitt ut eller øydelagt opptil fleire så har du enten kjøpt dårleg utstyr, vore uheldig eller er litt for hardhendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...