pej Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei. Jeg har et ganske irriterende problem med PC-en min. Det har seg nemlig slik at den bestemmer seg for å krasje/reboote hver gang jeg spiller noe. Dette gjelder alle spill (StarCraft, CS, Q3 for å nevne noen). Det har også skjedd mens jeg har kjørt 3DMark03. Ofte kommer det en BSOD, med noe info om dumping av fysisk minne. Jeg har bladd litt i eventlog, og hver gang PC-en har krasjet, står det en 'hendelse' her. Specs: Abit NF7-S v2.0 AMD XP3000+ 768mb TwinMOS PC3700 Creative GeForceFX 5900 Ultra 256mb Windows 2000 1x 160gb WD Caviar 7200rpm 1x 80gb WD Caviar 7200rpm I følge MBM5 ligger CPU temperaturen på 36-37 C og vifta går 3850-3900rpm. Skjermkortet ligger på 40 C. Jeg har prøvd meg fram ved å disable ulike komponenter til ingen nytte. Har satt opp volten littegrann i BIOS, uten at det hadde noen effekt. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Electric Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 prøvd en anna hdd? jeg klarte ikke installere windows.. hadde samme problem som deg : Lenke til kommentar
pej Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Jepp, jeg hadde også en del problemer med å få installert Windows. Kom ofte BSOD mens det kopierte over filer under installasjonen. Jeg skal prøve å få lånt en liten, tom HDD som erstatning og se om det fungerer bedre der. Flere forslag til hva som kan være feil mottas med takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå