Gå til innhold

konkurranse! Hvem klarer å prate lengst med en telefonselger uten å handle noe!?

PROuser

Anbefalte innlegg

De fleste er drit lei av alle telefonselgerne.. Men nå oppfordrer jeg til en ny artig konkurranse..

Når telefonselgeren ringer.. Ta telefonen og prat med han lengst mulig! Uten å handle noe! Hvem klarer å holde i gang samtalen lengst?

Jeg har selv holdt samtalen i gang over en time en gang.. Hadde handsfree og var på tur i bilen, og tenkte jeg skulle se hvor lenge jeg kunne holde den igang.. Når jeg var framme etter ca 65 minutter, måtte jeg legge på pga et møte.. Men selger presterte å prøve å få kontakt med meg flere ganger under møtet og.. hehe. Men snakket ikke mer med han..

Hadde reservert meg mot telefonsalg, men når jeg startet firma, gjelder ikke reservasjonene på firmaet! og det får man ikke sperret.. Nå lagrer jeg alle selgernummer for seg selv, og dropper å ta dem av den grunn hvis jeg ikke har tid til å drøye selgerens tid litt.. hehe

Stå på folkens, bare se på samtalens varighet og skriv gjerne hvilket selskap som ringte!

:devil:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk nettop muligheten.. 1880.no ringte.. Ville selge firmaannonseplass.. Jeg var negativ hele tiden.. men han bare maste videre. Og var temmelig irritert på slutten, og mente jeg gjorde det med vilje.. hehe!! Ba han om ikke ringe flere ganger! Håper det virker!

68 minutter og 29 S! :dribble:

Noen Lengre.?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, har vel litt å si hvem hun ringer til..

Skal man ha en lang telefonsamtale, så kan man vise ørlite interesse, og begynne å spør å grave om fordeler og ulemper ved det de selger, hvor mange som bruker det og være kritisk til alt de kommer med, og gjerne rote inn på andre emner i periferien.. Gjerne diskutere litt hvorfor den ringer der bare for å tjene mest mulig penger osv.. Og om ikke den personen har noe bedre utdannelse.. for telefonselger kan man bli uansett.. Og så bruke litt tid på å se hvor langt man kan presse dem på pris.. Noen kan gå helt ned i 20% av den oprinnelige prise, bare man klager lenge nok på hvor dyrt det er.. Men det kommer ann på hvilke type produkt det er.

En gang prata med ei koselig jente i over en time.. Men hun hadde det litt travelt og ville ikke jobbe overtid.. Jeg sa jeg kunne gå med på et greit tilbud hvis jeg fikk en date med henne.. Det gikk nesten i boks og.. Men hun lovet å sende meg hennes private mailadresse, slik at vi kunne skrive nærmere om det.. Men ble ikke noe.. Var litt for travelt opptatt..

Mange triks man kan bruke.. men ikke si direkte nei til det de selger.. Men litt tvilende og "usikker", så blir de ivrige..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...