PROuser Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 De fleste er drit lei av alle telefonselgerne.. Men nå oppfordrer jeg til en ny artig konkurranse.. Når telefonselgeren ringer.. Ta telefonen og prat med han lengst mulig! Uten å handle noe! Hvem klarer å holde i gang samtalen lengst? Jeg har selv holdt samtalen i gang over en time en gang.. Hadde handsfree og var på tur i bilen, og tenkte jeg skulle se hvor lenge jeg kunne holde den igang.. Når jeg var framme etter ca 65 minutter, måtte jeg legge på pga et møte.. Men selger presterte å prøve å få kontakt med meg flere ganger under møtet og.. hehe. Men snakket ikke mer med han.. Hadde reservert meg mot telefonsalg, men når jeg startet firma, gjelder ikke reservasjonene på firmaet! og det får man ikke sperret.. Nå lagrer jeg alle selgernummer for seg selv, og dropper å ta dem av den grunn hvis jeg ikke har tid til å drøye selgerens tid litt.. hehe Stå på folkens, bare se på samtalens varighet og skriv gjerne hvilket selskap som ringte! 2 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) -- Endret 10. desember 2014 av Hafti Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Jeg blir ikke oppringt av dem så offte, men ble oppringt av en fra agderenergi tror jeg, vi snakket i rundt 10 min. (det ikke lenge da, siden prøvde ikke holde den i gang heller, men skal prøve å holde den i gang en stund neste gang ) Endret 20. oktober 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Fikk nettop muligheten.. 1880.no ringte.. Ville selge firmaannonseplass.. Jeg var negativ hele tiden.. men han bare maste videre. Og var temmelig irritert på slutten, og mente jeg gjorde det med vilje.. hehe!! Ba han om ikke ringe flere ganger! Håper det virker! 68 minutter og 29 S! Noen Lengre.? 1 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 68 minutter?! Jepp, en time og 8 min! Selgeren virket ikke særlig fornøyd etterpå... Hehe Så lenge jeg kan jobbe med annet kontorarbeid samtidig, gjør det ikke noe om jeg bruker litt tid på det.. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Hehe.. Sitter i telefon med en fra Purehelp.no.. Har passert to timer nå.. Lurer på hvor lenge det går hehe.. Kommer tilbake med resultat Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Haha, de ringer vel ikke opp igjen når du sitter å drøyer ut så lenge Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Hehe, Han skulle ringe opp igjen neste sesong.. Jeg ga han et lite håp om kanskje.. hehe ble 2 timer og 27 minutter! Og han satt på overtid for dette... hehehehehe, Men han holdt fatningen og var ikke sur.. Godt gjordt! Purehelp.no! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Snakket med en fra noen strøm selgere... (husker ikke navnet) i 18min 35sek. Ikke mye, men ny rekord for meg Har du noen tipps til hvordan man kan snakke lengre..... de fleste legger på igjen etter seinest 20-30 min...:// Dine 2h 27m er jo helt syykt.... Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ei frå Chess la på etter femten sekund. Stressa, stakkar. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Hehe, har vel litt å si hvem hun ringer til.. Skal man ha en lang telefonsamtale, så kan man vise ørlite interesse, og begynne å spør å grave om fordeler og ulemper ved det de selger, hvor mange som bruker det og være kritisk til alt de kommer med, og gjerne rote inn på andre emner i periferien.. Gjerne diskutere litt hvorfor den ringer der bare for å tjene mest mulig penger osv.. Og om ikke den personen har noe bedre utdannelse.. for telefonselger kan man bli uansett.. Og så bruke litt tid på å se hvor langt man kan presse dem på pris.. Noen kan gå helt ned i 20% av den oprinnelige prise, bare man klager lenge nok på hvor dyrt det er.. Men det kommer ann på hvilke type produkt det er. En gang prata med ei koselig jente i over en time.. Men hun hadde det litt travelt og ville ikke jobbe overtid.. Jeg sa jeg kunne gå med på et greit tilbud hvis jeg fikk en date med henne.. Det gikk nesten i boks og.. Men hun lovet å sende meg hennes private mailadresse, slik at vi kunne skrive nærmere om det.. Men ble ikke noe.. Var litt for travelt opptatt.. Mange triks man kan bruke.. men ikke si direkte nei til det de selger.. Men litt tvilende og "usikker", så blir de ivrige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå