Lucks Evito Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Halla gamere! Noen som vet om en eller annen butikk eller retailer, hvor jeg kan få hendene mine på Black Ops 2 tidlig? Jeg bor i Oslo og ser etter butikker i nærheten. Vet du om noe, så vær så snill og si ifra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det tidligste du vil få det er på lanseringsdatoen, da har som regel de fleste gamestores, musikkbutikker, elektrobutikker, supermarked osv , spillet inne. Lenke til kommentar
Lucks Evito Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Det tidligste du vil få det er på lanseringsdatoen, da har som regel de fleste gamestores, musikkbutikker, elektrobutikker, supermarked osv , spillet inne. Nei. Det er fult mulig å få det en stund før lanseringsdatoen, som er 13.nov. Hvis du ikke har noe nyttefullt å si, kan du bare holde det for deg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Vist du vett så mye bedre enn meg, hvorfor i hele tatt poste på forumet :-) ? Lenke til kommentar
Lucks Evito Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 For å sjekke om det er noe hjelp å få. Men hvis du har så lite peiling som sier, så er det jo ganske meningsløst for deg og kommentere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har ikke lite peiling fordi jeg ikke gidde deg svaret du ville ha (som er den harde faktaen). Vel, med den holdningene får du neppe hjelp av noen, men hva skal du med andres hjelp, du vett jo så mye bedre selv :-) Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hadde tenkt til å gi et tips på hvordan du muligens i hvertfall kunne få det noen få dager før offisiell launch når jeg så navnet på tråden, men som IT-Henrik påpeker så får du neppe noen hjelp med den holdningen der. 4 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hadde tenkt til å gi et tips på hvordan du muligens i hvertfall kunne få det noen få dager før offisiell launch når jeg så navnet på tråden, men som IT-Henrik påpeker så får du neppe noen hjelp med den holdningen der. Henger meg på her. Dessuten ser jeg ikke motivet ditt bak å ville ha Cod5:3 heller. 2 Lenke til kommentar
Lucks Evito Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg skjønner ikke hvilke holdning dere sikter til. Det eneste jeg sa til "IT-Henrik" er å la være å uttale seg om han ikke kunne hjelpe! Jeg kom hit med intensjoner om hjelp, derfor jeg tok meg til å registrere og lage en tråd. IT-Henrik: Hva er det jeg har sagt som gjør at du tror at jeg har så god peiling? At det er mulig å få tak i et spill før det egentlig kommer ut? er ikke det ganske logisk i seg selv? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hadde tenkt til å gi et tips på hvordan du muligens i hvertfall kunne få det noen få dager før offisiell launch når jeg så navnet på tråden, men som IT-Henrik påpeker så får du neppe noen hjelp med den holdningen der. Henger meg på her. Dessuten ser jeg ikke motivet ditt bak å ville ha Cod5:3 heller. Cod5:3.... er faktisk Cod 3:4, ser ikkje heilt poenget med å skrive navnet på den mest idiotiske måten Lenke til kommentar
Lucks Evito Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Hadde tenkt til å gi et tips på hvordan du muligens i hvertfall kunne få det noen få dager før offisiell launch når jeg så navnet på tråden, men som IT-Henrik påpeker så får du neppe noen hjelp med den holdningen der. Henger meg på her. Dessuten ser jeg ikke motivet ditt bak å ville ha Cod5:3 heller. Cod5:3.... er faktisk Cod 3:4, ser ikkje heilt poenget med å skrive navnet på den mest idiotiske måten Spillet heter Call of Duty: Black Ops 2. "Cod 3:4 og Cod5:3 er helt feil og gir ingen mening, what so ever. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Jeg vet, men kan ikke dele den informasjonen. Se, jeg kan være barnslig også. Endret 2. november 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hadde tenkt til å gi et tips på hvordan du muligens i hvertfall kunne få det noen få dager før offisiell launch når jeg så navnet på tråden, men som IT-Henrik påpeker så får du neppe noen hjelp med den holdningen der. Henger meg på her. Dessuten ser jeg ikke motivet ditt bak å ville ha Cod5:3 heller. Cod5:3.... er faktisk Cod 3:4, ser ikkje heilt poenget med å skrive navnet på den mest idiotiske måten Spillet heter Call of Duty: Black Ops 2. "Cod 3:4 og Cod5:3 er helt feil og gir ingen mening, what so ever. Er jo det eg sier, kanskje lese neste gang. Lenke til kommentar
Lucks Evito Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Hadde tenkt til å gi et tips på hvordan du muligens i hvertfall kunne få det noen få dager før offisiell launch når jeg så navnet på tråden, men som IT-Henrik påpeker så får du neppe noen hjelp med den holdningen der. Henger meg på her. Dessuten ser jeg ikke motivet ditt bak å ville ha Cod5:3 heller. Cod5:3.... er faktisk Cod 3:4, ser ikkje heilt poenget med å skrive navnet på den mest idiotiske måten Spillet heter Call of Duty: Black Ops 2. "Cod 3:4 og Cod5:3 er helt feil og gir ingen mening, what so ever. Er jo det eg sier, kanskje lese neste gang. du skrev jo "Cod5:3.... er faktisk Cod 3:4," ... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hadde tenkt til å gi et tips på hvordan du muligens i hvertfall kunne få det noen få dager før offisiell launch når jeg så navnet på tråden, men som IT-Henrik påpeker så får du neppe noen hjelp med den holdningen der. Henger meg på her. Dessuten ser jeg ikke motivet ditt bak å ville ha Cod5:3 heller. Cod5:3.... er faktisk Cod 3:4, ser ikkje heilt poenget med å skrive navnet på den mest idiotiske måten Spillet heter Call of Duty: Black Ops 2. "Cod 3:4 og Cod5:3 er helt feil og gir ingen mening, what so ever. Er jo det eg sier, kanskje lese neste gang. du skrev jo "Cod5:3.... er faktisk Cod 3:4," ... "Cod5:3.... er faktisk Cod 3:4, ser ikkje heilt poenget med å skrive navnet på den mest idiotiske måten" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå