Ragnar115 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hello Eg får da i niende og vi har og skal ha flere komponisasjoner. Siden eg er veldig "dårlig" på instrumenter tenkte eg at eg skulle gjøre det på pc (Windows). Og lurte på om dere viste om noen par programmer, flere programmer som "hører" sammen. Utenom Garageband. Vet dere hvor man kan evt lære basicsene til det programmet. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fl studio. Å lære seg det, kan ta litt tid, men YouTube er en god lærer. Lager musikken min der Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Fl studio. Å lære seg det, kan ta litt tid, men YouTube er en god lærer. Lager musikken min der Tusen takk for svar Dumt spørsmål men kan man lage "Techno, Dubstep etc der?"? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Fl studio. Å lære seg det, kan ta litt tid, men YouTube er en god lærer. Lager musikken min der Tusen takk for svar Dumt spørsmål men kan man lage "Techno, Dubstep etc der?"? Du kan lage akkurat den sjangeren du har lyst til. FL Studio passer dog best til techno etc. klassisk og rock lages best på "ekte" instrumenter. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 rap er også bra der uferdig, uten automation ovs.. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Noen som kjenner til programmet Abelton Live 8? Har tenkt og begynne og bruke det ettersom eg fant ein piratcopy på ThePiratebay og kjenner ein som lager mye techno og dubstep der Noen som kjenner til programmet og vet hvor eg kan lære meg basics Lenke til kommentar
Gaffaguru Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Noen som kjenner til programmet Abelton Live 8? Har tenkt og begynne og bruke det ettersom eg fant ein piratcopy på ThePiratebay og kjenner ein som lager mye techno og dubstep der Noen som kjenner til programmet og vet hvor eg kan lære meg basics Dersom du ønsker å lære deg Abelton live er det letteste og bruke youtube. Ligger mange veldig gode tutorials der Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 FL Studio er et program som er veldig brukervennlig. Man kan lage alle sjangere, dog noen sjangere er vanskeligere å lage enn andre. Som du siterte tidligere"Techno, Dubstep etc der?" Så er vel dubstep nokså vanskelig å lage, i form av bra drop og gode bassline (wubwub) Men ja, bare å se på tutorials på youtube, så går det veldig greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå