Gå til innhold

[FIFA 13] [PS3] Pro Clubs Seasons - Diskusjon NO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er med nå?

Jeg er med, håper på 4 stk.

Ellers kan vi spille cup ellerno. Funker med 2 og altså. Kan evt du eller jeg styre ALLE på laget. Bedre enn å ha med CPUen

Sikkert ikke dumt å unngå cpu'en, jeg har flere ganger tenkt at jeg burde la være å spille ballen til en av dem. Men spilleren min er også så latterlig dårlig at jeg stort sett bare spiller enkle pasninger til en i nærheten.

Kan kanskje være greit om en av oss styrer flere spillere, cpu'en virker jo helt ubrukelig som medspiller.

Skal vi bytte drakt/logo? Har vært mange vi ikke kunne spille mot pga drakt-issues. Foreslår at vi i hvert fall får med Kleivis, gjerne en til også hvis flere vi være med.

Lenke til kommentar

Ok, flott. Da er vi 3 :) Spille med eller uten cpu's? kan bli gal av spille med cpu avogtil.. Kan ikke en av dere endre til Ving ellerno ? Syns vi har litt for mange SOM :p Endre Proen deres altså. At den har de ferdighetene som trengs for ving

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Spiller litt drop-in i et forsøk på å forbedre spilleren min, men er det bare jeg som får fucka posisjoner? Skulle spille VSM, men endte med å spille hele matchen ute på høyrekanten.

Beste på laget mitt med god margin, det er moro. Det sier vel også ganske mye om de andre, var flere som var mer offside enn de var onside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...