Hugol Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ok jeg gjør det i morgen, da jeg er i en litt bedre tilstand! gleder meg til å spille med dere Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Der hang det seg.. kommer inn igjen 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Siden det tok litt tid spiller jeg en annen kamp først, er en turneringskamp jeg må få unnagjort. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvem er tinka? Er alle med nå? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Da tar jeg en spisepause, virker helt dødt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Nytt innlegg selv om jeg har siste innlegget. Hvor mange vil spille nå? Jeg synes vi må være minst tre, gjerne fire. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Tinka her, bruker en annen bruker nå. Vil gjerne prøve spiss med 2 på topp, men er gjerne vm/hm eller cdm joiner i morgen før BPL! Jeg er med nå en halvtime til Endret 19. oktober 2012 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Er det kamp nå? Jeg rekker en siste kamp før jeg køyer, hvis vi tar den kjapt. Jobber i morra, så jeg får ikke lagt til nye spillere før 19-tida. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen som er med nå? Jeg er med, håper på 4 stk. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen som er med nå? Jeg er med, håper på 4 stk. Ellers kan vi spille cup ellerno. Funker med 2 og altså. Kan evt du eller jeg styre ALLE på laget. Bedre enn å ha med CPUen Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen som er med nå? Jeg er med, håper på 4 stk. Ellers kan vi spille cup ellerno. Funker med 2 og altså. Kan evt du eller jeg styre ALLE på laget. Bedre enn å ha med CPUen Sikkert ikke dumt å unngå cpu'en, jeg har flere ganger tenkt at jeg burde la være å spille ballen til en av dem. Men spilleren min er også så latterlig dårlig at jeg stort sett bare spiller enkle pasninger til en i nærheten. Kan kanskje være greit om en av oss styrer flere spillere, cpu'en virker jo helt ubrukelig som medspiller. Skal vi bytte drakt/logo? Har vært mange vi ikke kunne spille mot pga drakt-issues. Foreslår at vi i hvert fall får med Kleivis, gjerne en til også hvis flere vi være med. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Kan godt endre lag ja. Kan prøve å få med RuneT78. Klevis ser på Arsenal kamp no. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Blir med jeg. Kan se på Arsenal samtidig som jeg spiller. To ting samtidig; ikkeno problem. Endret 20. oktober 2012 av eFaktura Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Ok, flott. Da er vi 3 Spille med eller uten cpu's? kan bli gal av spille med cpu avogtil.. Kan ikke en av dere endre til Ving ellerno ? Syns vi har litt for mange SOM Endre Proen deres altså. At den har de ferdighetene som trengs for ving Endret 20. oktober 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ok, flott. Da er vi 3 Spille med eller uten cpu's? kan bli gal av spille med cpu avogtil.. Kan ikke en av dere endre til Ving ellerno ? Syns vi har litt for mange SOM Endre Proen deres altså. At den har de ferdighetene som trengs for ving God idè. Skal forvandle mr Shjithead til ving. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Spiller litt drop-in i et forsøk på å forbedre spilleren min, men er det bare jeg som får fucka posisjoner? Skulle spille VSM, men endte med å spille hele matchen ute på høyrekanten. Beste på laget mitt med god margin, det er moro. Det sier vel også ganske mye om de andre, var flere som var mer offside enn de var onside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå