ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ah.. tapte den kampen der. Helt latterlig å spille mot cpu's. Vet akkurat de fintene jeg skal ta. Flaks hadde dem Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg falt ut, klikka litt her tror jeg. Skjønner ikke det. Er ikke noe i veien med linja mi... Brannmuren gikk brått fra Moderat til Restriktiv. Merkelig. Lurte på hvor du ble av. Jeg tar tapet på min kappe, jeg var alene igjennom TRE ganger. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hehe, er ikke lett når spillern har treben Når du blir rundt 80/81 blir den bedre å styre, garantert. Husk å trykk x for at cpu skal sentre til DEG Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har ikke fått kommet meg på playstation og joina enda men. Jeg har kun spilt en kamp, og er derfor ikke spesielt god enda. Men ble dog banens beste og fikk 2 assist den kampen, så unlocka en del challenges elns. Jeg kan spille SOM,SM og SDM. Man kan jo hele tiden endre men om det er mulig vil jeg spille der Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg falt ut, klikka litt her tror jeg. Skjønner ikke det. Er ikke noe i veien med linja mi... Brannmuren gikk brått fra Moderat til Restriktiv. Merkelig. Lurte på hvor du ble av. Jeg tar tapet på min kappe, jeg var alene igjennom TRE ganger. Drittcrap! Ble kasta ut igjen! Skjønner ikke hva som skjer her. Sorry, vil jo ikke forlate gutta alene i kamp. :nei2: Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Haha..funker ikke med bare to spillere utpå der Cpu'en er retarda. Må minst ha 4-5 stk Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Det her begynner å bli pinlig. Blåste to enorme sjanser, den ene på et fantastisk innlegg fra cpu-vingen. Så ut som at jeg skjøt med firkant, men det var runding Fått et par pene gjennomspill fra deg nå, Duck, men roter det bort hver gang. Endret 19. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg falt ut, klikka litt her tror jeg. Skjønner ikke det. Er ikke noe i veien med linja mi... Brannmuren gikk brått fra Moderat til Restriktiv. Merkelig. Lurte på hvor du ble av. Jeg tar tapet på min kappe, jeg var alene igjennom TRE ganger. Drittcrap! Ble kasta ut igjen! Skjønner ikke hva som skjer her. Sorry, vil jo ikke forlate gutta alene i kamp. :nei2: har du rs'e rutern? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg skal prøve å bli med på en kamp til, forhåpentligvis holder linja... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det her begynner å bli pinlig. Blåste to enorme sjanser, den ene på et fantastisk innlegg fra cpu-vingen. Så ut som at jeg skjøt med firkant, men det var runding Fått et par pene gjennomspill fra deg nå, Duck, men roter det bort hver gang. Jess, faen meg ikke lett i starten på pro'en gitt. Må bare utføre enkelte bragder så du blir litt bedre med ballen i bena Burde scora jeg og...lurer på en ting, er cpu'en immun mot å skyte? Hadde en fin mulighet å score på Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg falt ut, klikka litt her tror jeg. Skjønner ikke det. Er ikke noe i veien med linja mi... Brannmuren gikk brått fra Moderat til Restriktiv. Merkelig. Lurte på hvor du ble av. Jeg tar tapet på min kappe, jeg var alene igjennom TRE ganger. Drittcrap! Ble kasta ut igjen! Skjønner ikke hva som skjer her. Sorry, vil jo ikke forlate gutta alene i kamp. :nei2: har du rs'e rutern? Nei, men nå er brannmur på Moderat igjen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Noen flere som blir med? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Oppdatering, ja. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja, satser på at restart av router og ny oppdatering gjør at jeg kan spille også. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Skulle gjerne vært med men kommer meg ikke inn på pro club. PSN: IMrKittensI store i'er på siden Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Skulle gjerne vært med men kommer meg ikke inn på pro club. PSN: IMrKittensI store i'er på siden Lagt til. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Eg er gjerne med. PSN: Kleivis Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ta kamp eller? Ser vi er 4 nå Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Eg er gjerne med. PSN: Kleivis Du må søke, så aksepterer jeg. Edit: Kan få med Kleivis, så er vi 5? Endret 19. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå