ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Nå begynner jeg virkelig å mislike at spillet skal fryse midt i et game. Skjønner ingenting...og dette skjer flere ganger hver dag, enten før eller midt i en kamp. Spesielt i Pro Season. Begynner virkelig å lure på at det er PS3 som det er noe feil med og ikke EA som fucker det til slik. Det har aldri hendt at det har fryst MIDT i en kamp i Seasons når jeg har spilt der.. Begynner å bli jævla frustrerende dette her. Har den eldste versjonen av PS3, men skal vel ikke ha noe å si. Er ikke mulig å formatere PS3'n på et vis? Må nesten få fikse den frysinga ASAP. Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Nå begynner jeg virkelig å mislike at spillet skal fryse midt i et game. Skjønner ingenting...og dette skjer flere ganger hver dag, enten før eller midt i en kamp. Spesielt i Pro Season. Begynner virkelig å lure på at det er PS3 som det er noe feil med og ikke EA som fucker det til slik. Det har aldri hendt at det har fryst MIDT i en kamp i Seasons når jeg har spilt der.. Begynner å bli jævla frustrerende dette her. Har den eldste versjonen av PS3, men skal vel ikke ha noe å si. Er ikke mulig å formatere PS3'n på et vis? Må nesten få fikse den frysinga ASAP. Tror det (desverre) ikke er PS3'en din som svikter... I går opplevde vi at det var 4 stykker som falt ut akkurat samtidig i en match, i neste match falt 2 stykker ut samtidig. Jeg tror nok ikke du skal kaste PS3'en din ut enda, hadde bare problemet vært så enkelt Tror nok det er EA som sliter med X antall tilkoblinger til en match samtidig. Det er utrolig irriterende. Tror heller ikke det er så enkelt som "EA sine servere" som sliter, men heller noen kodesnutter som må optimaliseres... Hadde det vært dårlig serverkapasitet hadde EA enkelt kunne doblet dette på timen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Men nå gjelder det ikke akkurat at jeg blir disconnecta mest. Det er at spillet klikker, atså står helt stille. Så jeg må rs ved å trykke av og på knappen. Skjedd mye flere ganger enn jeg har blitt dc Og at det tillegg skjer midt i et game er noe nytt. Endret 25. oktober 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Superkris Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Har opplevd at det fryser i det en kamp skal starte (Pro seasons), men aldri midt i en kamp. Har falt ut som ludders påpeker, men har da kommet ut i menyen i løpet av få sekunder. Dog kun i Pro seasons spiller har fryst, ikke i FUT. I FUT har jeg kun blitt kasta ut noen ganger. Enig at det er sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
Superkris Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Hadde blitt bra med opprykk igår hadde ikke EA rævpult hele gjengen og kastet oss ut da vi ledet i begge kampene. Men det begynner å bli bra spill nå. Viktigste er nok at en tenker på når en ber om ballen fra AI. Står AI med ryggen til eller i en vanskelig vinkel i forhold til en selv så bør en ikke rope på ballen, for det ender bare med en rushed pasning fra AI og den kommer aldri frem. En annen ting er å huske hvor en spiller på banen, dette er bra men kan bli bedre..ooog at den som er KAPTEIN i den valgte kampen husker å bruker R1 flittig, så en får AI spillerene våre til å takle/gå i motspillere. Veldig enig! Spillet i går var til tider fantastisk bra. Lite egoisme, mye pasninger og generelt god kontroll. At vi bruker noen få pasninger ekstra presser oftest motstanderne opp på banen, grunnet de fleste vi spiller mot er desperate etter å ha ball og mister sine egentlige plasseringer. Dette vil igjen skape massive rom for oss, så sant vi er flinke til å holde våre respektive plasser, samtidig som vi får ballen inn i de mellomrommene. Når det kommer til kaptein, så er det veldig viktig at R1 og sende ut keeper (i riktig situasjoner) ekstremt viktig, da CPU/AI ellers er slappe i presset sitt og gjør at vi slipper inn unødvendige mål. Endret 25. oktober 2012 av Superkris 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Viktigste er nok at en tenker på når en ber om ballen fra AI. Står AI med ryggen til eller i en vanskelig vinkel i forhold til en selv så bør en ikke rope på ballen, for det ender bare med en rushed pasning fra AI og den kommer aldri frem. Også tenkt på dette, virker som at flere bare ber om ballen uansett. Jeg trykker bare hvis spilleren er vendt mot meg og jeg både vet at ballen vil komme fram og at jeg vil være fri. Stopperne har stort sett vært bunnsolide, men synes en eller begge bruker keeperen for ofte. Keeperen er ræv med ballen i beina. Kunne sikkert spilt færre lange baller med firkant også. Men som sagt -> bunnsolid. R1 som kaptein har jeg aldri vært borti, hvordan funker det? Lenke til kommentar
Superkris Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Viktigste er nok at en tenker på når en ber om ballen fra AI. Står AI med ryggen til eller i en vanskelig vinkel i forhold til en selv så bør en ikke rope på ballen, for det ender bare med en rushed pasning fra AI og den kommer aldri frem. Også tenkt på dette, virker som at flere bare ber om ballen uansett. Jeg trykker bare hvis spilleren er vendt mot meg og jeg både vet at ballen vil komme fram og at jeg vil være fri. Stopperne har stort sett vært bunnsolide, men synes en eller begge bruker keeperen for ofte. Keeperen er ræv med ballen i beina. Kunne sikkert spilt færre lange baller med firkant også. Men som sagt -> bunnsolid. R1 som kaptein har jeg aldri vært borti, hvordan funker det? Enig at keeper blir brukt litt mye av oss, men per nå så har hvert fall min stopper litt for dårlige stats ballbehandlingsmessig og stoler ikke helt på han - slik at det har blitt "sikre" tilbakespill. Men vi forsøker å heller spille til den andre stopperen om mulig. Bare blir litt hektisk til tider Mere stats vi får på våre respektive stoppere, hvor enklere blir det å få kontroll, vende og spille opp på møtende midtbane Ellers syntes jeg at vi også har fungert overraskende godt bak der (elangeland og meg) så tidlig, sitter på skype når vi spiller, noe som forenkler ting litt. Spesielt fornøyd med hvor godt vi klarer å holde linja. Så er det også veldig deilig når Rune kommer inn på back, da han er god! R1 fungerer vel som vanlig R1 når du spiller Head2Head? At du sender nærmeste AI/CPU i press på ballfører. Da presser de hardere og en slipper å vente på initiativ til at CPU gjør det selv, og evt en må ut av posisjon for å gjøre jobben/hjelp CPU. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Ok, takk, aldri brukt R1 på den måten når jeg spiller alene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Spææling ikveld? Who is game? Lenke til kommentar
No Life Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Spææling ikveld? Who is game? Tror jeg joiner ikveld Endret 25. oktober 2012 av No Life Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Blir det kamp i kveld eller? Er med jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Eg er med, og er stort sett alltid på Skype. Gi meg en lyd der om det kommer flere. IcedInsanity @ Skype Lenke til kommentar
No Life Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Blir det kamp i kveld eller? Er med jeg Jeg også Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Okey. Et tips for folk som vil forbedre proen sin: Gå på katalogen ved hjelp av firkant på menyen. Du kan f.eks låse opp pasningsforbedring+1, mental forbedring +1, fysisk forbedring+1, merk at det må stå at det er for Pro i onlinedel, ikke karriere. Du må mynter vel og merke for å låse opp de og jo høyere nivå på fifa du er jo flere ting kan du låse opp på Proen. Er ikke mer enn 400 mynter du trenger. Endret 25. oktober 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=2I2tavDV3Qs Jah, er min stemme. I zound zexy. Endret 25. oktober 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
elangeland Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hei! Klar for kamper snart jeg. Kan broren min joine klubben? Trenger en vback, og han er bra nok! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Yeah Ser at det er 0 online foreløbig, men kommer vel flere folk Lenke til kommentar
elangeland Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Var det svar på spm om broren min? Hvordan legger vi til han i så fall? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kun Brickwall som kan godkjenne søknader om å få spille for klubben. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Yes, kan bli med han. Be han sende søknad så godtar Brickwall etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå