Superkris Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hm - der frøs spillet på vei inni første kamp for klubben! Kjipern Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Klikka her og..Haff EA serverne går meg på nervene. Endret 22. oktober 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 klikka det ? Alt hang seg her, ble av-knappen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Sorry....det frøys midt i kampen Aldri skjedd før men..Like før jeg kaster PS3'n i søpla. edit: var ikke bare her det klikka a altså? Endret 22. oktober 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Haha, her også. Restarter nå. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Men tar kvelden nå etter et par røtne kamper Håper vi blir mer samspilte etterhvert 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Ser at vi har mye possession, men det blir lite mål av det Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 True..like mye marginer på vår side som Liverpool har hatt i endel kamper STOLPETREFF <3 1 Lenke til kommentar
No Life Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kan spille SDM,SOM, Ving eller Spiss.. Spørs hva dere trenger Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Da har eg sendt en forespørsel eg også. Passer og spiller bedre jo lenger fremme på banen eg er. EDIT: heter forøvrig LunaticFanatic på PSN Endret 23. oktober 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Da har eg sendt en forespørsel eg også. Passer og spiller bedre jo lenger fremme på banen eg er. EDIT: heter forøvrig LunaticFanatic på PSN Lagt til. Hva tror folket om å bytte logo/drakt til Servette? To veldig ulike drakter som også er nøytrale. Tar gjerne imot andre forslag. Endret 23. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
Superkris Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Da har eg sendt en forespørsel eg også. Passer og spiller bedre jo lenger fremme på banen eg er. EDIT: heter forøvrig LunaticFanatic på PSN Lagt til. Hva tror folket om å bytte logo/drakt til Servette? To veldig ulike drakter som også er nøytrale. Tar gjerne imot andre forslag. Funker de - evt så syntes jeg U.N.A.M sine er relativt kule 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Da har eg sendt en forespørsel eg også. Passer og spiller bedre jo lenger fremme på banen eg er. EDIT: heter forøvrig LunaticFanatic på PSN Lagt til. Thank you. Er med helt frem til Mandag, da eg har arbeidsfri denne uken. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Personlig vil jeg helst spille LDM eller LCM, men sier ikke nei takk til de fleste posisjoner Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bragdene jeg åpner vil ikke lagres. Så hver gang jeg starter på fifa på nytt må jeg starte på det nivået jeg var på etter 1 kampen jeg spilte. Irriterende. Har lurt på hvorfor jeg unlocker bragden 3kamper osv hver gang..... Frustrerende... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har ikke noe imot kule drakter, men det hadde vært greit med to drakter som er ganske forskjellige. Med Servette tviler jeg på at vi vil kræsje med andres drakter. Vil dere ha Kaizer, eller er det ikke så nøye? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har ikke noe imot kule drakter, men det hadde vært greit med to drakter som er ganske forskjellige. Enig, jeg stemmer Servette, eller noe lignende. Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hallo =) Blir gjerne med i klubben. Har sendt en forespørsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå