Gå til innhold

[FIFA 13] [PS3] Pro Clubs Seasons - Diskusjon NO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg kan jo teste ut Messi-style i noen drop-in-kamper og se om det er bedre å spille med.

Høres ut som en god idè

Satt han ned på 173 cm og 67 kg, og det var en merkbar forskjell. Får bare fortsette med å løpe rundt som en wannabe Messi. Hadde bedre kontroll både med og uten ball, holdt bedre følge når motstanderen dribler.

Men skulle aller helst sett at jeg kunne ha en anstendig høyde og vekt, og likevel være så god som tallene tilsier.

Lenke til kommentar

Må bare komme med et tips til noe jeg observerte igår når vi spilte de 3 kampene som endte 0-1, 0-0, 0-2. Noen ganger så skal dere stresse veldig med å få ballen fremover, selv om det utrolig trangt og nesten umulig å komme seg til en mulighet. Ro det heller ned og spill en støttepasning, så kommer det andre laget litt lenger frem og dere får mer rom. Alle pasninger trenger ikke gå fremover. :)

Lenke til kommentar

Samme her. Følte det var helt håpløst å være.ving, da jeg ofte ble taklet før jeg rakk å gjøre noe som helst :p Er forresten helt enig med posten over. Føler vi ofte er litt for ivrige med å få opp ballen, slik at vi ofte blir i undertall, noe som gjør at vi mister ballen litt ofte. Tror vi med fordel kunne holdt ballen mer på midtbanen. Tror også vi kan profitere på å holde posisjonene våres mer. Ofte vi endte opp med at begge CDM, en ving og spissen var på en og samme ving, slik at det var 4 spillere på en ving, men absolutt ingen foran mål :p Dette ender også med at angriperne må skyte fra vanskelige vinkler. Hvis vi gjør alt litt enklere, holder posisjoner og spiller litt flere støttepasninger fremfor å gå for skudd, tror jeg dette blir bra :) Tar forresten gjerne noen kamper i kveld. Passer ikke som ving, så kan eventuelt heller spille CDM/CB

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Enig med begge over, men noe jeg vil legge til er at vi av og til må gi "kartet" nede på skjermen en titt. Har merket 2-3 ganger at vi står å passer offside linja, men så har de en AFK forsvarsspiller som står ved corner flagget.

+ Men ellers synes jeg at vi dominerer mesteparten av kampene vi spiller :thumbup:

Endret av _Scruffy_
Lenke til kommentar

Hei!

Bare si at jeg har laget en Pro Club spiller, og "søkt" om å joine laget.

Liker å spille forsvar/stopper - evt midtbane. Ikke super god erfaring fra "Be a Pro", men hatt mest fokus på vanlig spilling.

Vil si jeg er en godt over gjennomsnittet spiller der, får vi se når det kommer til Pro - Clubs.

Har som regel tid på kveldene fra 20.00 og utover.

Lenke til kommentar

Enig med begge over, men noe jeg vil legge til er at vi av og til må gi "kartet" nede på skjermen en titt. Har merket 2-3 ganger at vi står å passer offside linja, men så har de en AFK forsvarsspiller som står ved corner flagget.

+ Men ellers synes jeg at vi dominerer mesteparten av kampene vi spiller :thumbup:

Har jeg ikke lagt merke til! Skal gjøre det fremover hvis jeg skal spille mer ving!

Lenke til kommentar

Hei!

Bare si at jeg har laget en Pro Club spiller, og "søkt" om å joine laget.

Liker å spille forsvar/stopper - evt midtbane. Ikke super god erfaring fra "Be a Pro", men hatt mest fokus på vanlig spilling.

Vil si jeg er en godt over gjennomsnittet spiller der, får vi se når det kommer til Pro - Clubs.

Har som regel tid på kveldene fra 20.00 og utover.

Legger deg til nå, visste ikke hvem som hadde søkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...