Hugol Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Kjører SM jeg! Gårsdagens midtbane var dønn solid Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Er i kamplobby Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvis Hugol og Duck kommer seg inn nå, så blir det bra. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Jeg er også inne. Vi trenger sårt en midtstopper, funka dårlig de siste to kampene i stad. Neckereg? Endret 21. oktober 2012 av Mikachu 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Kan rekke en kamp nå før jeg må ete Kan ofc spille etter jeg har spist og Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Det frøys Igjen... like før jeg får lyst til å knuse den forbanna ps3'n! Endret 21. oktober 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg er med nå! Så i neste kamp er jeg klar. Hvor på midtbanen er det ledig? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Du rekker å komme inn før kampen starter, chop chop. Endret 21. oktober 2012 av Mikachu Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Jepp. Er inne EDIT: Slurv.. Endret 21. oktober 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fitte ps3 crash... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Nå er det nesten så jeg vurderer å legge hele pro'en på hylla. Jeg fatter bare ikke at han kan være så dårlig, med rating på ca 80 (avhengig av posisjon/spillertype). Er det noen som kan se hva som er galt? Deres spillere er et hav bedre, men ratingen deres er ikke nødvendgvis høyere enn min. Hvis jeg skal se ut som en jævla klovn i hver eneste kamp, så er det bedre om jeg bare trekker meg. Edit: dette er jo som SOM, men det er like ille som SDM (box to box, gadd ikke å være ballvinner) og angrep, venstre, skaper. Endret 21. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Spill som spiss (avslutter) synes det er veldig bra på total 81. Har du gått for å låse opp bragder så du blir bedre på dribling/ballkontroll og hurtighet a? Må bare spille endel kamper i drop in matches. Men ikke bytt posisjon for Pro's hele tiden. Hold deg til en posisjon først og fremst. Du gikk vel ned 2 på total bare switche til CDM når du var SOM før der at. Lønner seg ikke Du funka jo en periode i SOM bak trioen på topp i 4-3-3 attacking. Hold deg til SOM vett. Men som sagt over her kan du prøve spiss, kanskje det vil være bedre, siden det er såpass få av de i klubben Endret 21. oktober 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Nå er det nesten så jeg vurderer å legge hele pro'en på hylla. Jeg fatter bare ikke at han kan være så dårlig, med rating på ca 80 (avhengig av posisjon/spillertype). Er det noen som kan se hva som er galt? Deres spillere er et hav bedre, men ratingen deres er ikke nødvendgvis høyere enn min. Hvis jeg skal se ut som en jævla klovn i hver eneste kamp, så er det bedre om jeg bare trekker meg. Edit: dette er jo som SOM, men det er like ille som SDM (box to box, gadd ikke å være ballvinner) og angrep, venstre, skaper. Det er jo småting som gjør at man får bra rating. Posisjonering, pasninger, skuddforsøk, taklinger osv osv. Du må ikke trekke pga dårlig rating. Såvidt jeg vet spiller vi for morro skyld, ikke for å rykke opp til 1. divisjon i løpet av kort tid. Endret 21. oktober 2012 av eFaktura Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Spill som spiss (avslutter) synes det er veldig bra på total 81. Har du gått for å låse opp bragder så du blir bedre på dribling/ballkontroll og hurtighet a? Må bare spille endel kamper i drop in matches. Men ikke bytt posisjon for Pro's hele tiden. Hold deg til en posisjon først og fremst. Du gikk vel ned 2 på total bare switche til CDM når du var SOM før der at. Lønner seg ikke Du funka jo en periode i SOM bak trioen på topp i 4-3-3 attacking. Hold deg til SOM vett. Men som sagt over her kan du prøve spiss, kanskje det vil være bedre, siden det er såpass få av de i klubben Ja, jeg tapte litt på å gå fra SOM til SDM, da jeg endret til ving også. SOM passer meg antagelig best, får spille der når det er mindre kamp om den plassen. Spiss funker ikke, tar 3-4 sek å skyte, og da går ballen også til helvete. Hvis spilleren min var i nærheten av 80-ratingen så hadde jeg vært kjempefornøyd, men nå er han så seig i vendingene, har elendig balanse osv. Ser ut som at jeg er den egotrippen, men jeg rekker rett og slett ikke å spille ballen videre. Spiller helt klart for moro skyld ja, men mye av moro'a forsvinner når man ødelegger mer enn man bidrar SOM har funka i 3-4 kamper, men resten har vært en stor skuffelse. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Spill som spiss (avslutter) synes det er veldig bra på total 81. Har du gått for å låse opp bragder så du blir bedre på dribling/ballkontroll og hurtighet a? Må bare spille endel kamper i drop in matches. Men ikke bytt posisjon for Pro's hele tiden. Hold deg til en posisjon først og fremst. Du gikk vel ned 2 på total bare switche til CDM når du var SOM før der at. Lønner seg ikke Du funka jo en periode i SOM bak trioen på topp i 4-3-3 attacking. Hold deg til SOM vett. Men som sagt over her kan du prøve spiss, kanskje det vil være bedre, siden det er såpass få av de i klubben Ja, jeg tapte litt på å gå fra SOM til SDM, da jeg endret til ving også. SOM passer meg antagelig best, får spille der når det er mindre kamp om den plassen. Spiss funker ikke, tar 3-4 sek å skyte, og da går ballen også til helvete. Hvis spilleren min var i nærheten av 80-ratingen så hadde jeg vært kjempefornøyd, men nå er han så seig i vendingene, har elendig balanse osv. Ser ut som at jeg er den egotrippen, men jeg rekker rett og slett ikke å spille ballen videre. Spiller helt klart for moro skyld ja, men mye av moro'a forsvinner når man ødelegger mer enn man bidrar SOM har funka i 3-4 kamper, men resten har vært en stor skuffelse. Har du sjekka ut om spilleren er for høy eller for tjukk eller no sånt. Det påvirker balanse og hvor raskt han klarer å avlevere ballen i form av skudd eller pasning. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det kan faktisk ha endel å si. Gjør spilleren til "Messi-høyde" så kanskje det blir greiere da Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Har du sjekka ut om spilleren er for høy eller for tjukk eller no sånt. Det påvirker balanse og hvor raskt han klarer å avlevere ballen i form av skudd eller pasning. Jeg synes han virka ganske perfekt med 181 cm, 76 kg og gjennomsnittlig kroppstype. Vil ikke at han skal være for veik heller. Men jeg kan jo teste ut Messi-style i noen drop-in-kamper og se om det er bedre å spille med. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har du sjekka ut om spilleren er for høy eller for tjukk eller no sånt. Det påvirker balanse og hvor raskt han klarer å avlevere ballen i form av skudd eller pasning. Jeg synes han virka ganske perfekt med 181 cm, 76 kg og gjennomsnittlig kroppstype. Vil ikke at han skal være for veik heller. Men jeg kan jo teste ut Messi-style i noen drop-in-kamper og se om det er bedre å spille med. Høres ut som en god idè Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå