Gå til innhold

[FIFA 13] [PS3] Pro Clubs Seasons - Diskusjon NO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi sette opp et lag med hvem som spiller hvor? Da burde det isåfall være ganske fast, selv om man alltids kan bytte litt som f.eks. Sacamano i går. Jeg endret også fra ving til SOM.

Støtter den! Bare å sette meg opp som CDM, så kan jeg gjerne bytte rundt omkring hvis det er behov for det slik som i går! Lykke til med kampene :) Må stikke, men logger på ca 7 hvis noen fremdeles vil ta noen kamper. Kommer til å være pålogget til ca 11 da.

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Et greit hint for nybegynnere som ikke har veldig mye utholdenhet på Pro'en. Ikke hold inne løpeknappen hele tida. Fitnessen blir lav fort visst du gjør det mye i lengden i en kamp, siden du styrer bare EN. Gjør det bare når du trenger det. Jeg selv har 86 utholdenhet på min pro, men på slutten av en kamp har nesten ikke krefter på slutten :p Må nesten løpe endel når jeg er spiss/ving

Lenke til kommentar

Et greit hint for nybegynnere som ikke har veldig mye utholdenhet på Pro'en. Ikke hold inne løpeknappen hele tida. Fitnessen blir lav fort visst du gjør det mye i lengden i en kamp, siden du styrer bare EN. Gjør det bare når du trenger det. Jeg selv har 86 utholdenhet på min pro, men på slutten av en kamp har nesten ikke krefter på slutten :p Må nesten løpe endel når jeg er spiss/ving

 

Så at du var helt nede i forsvar noen ganger da vi var færre spillere :p

 

Nå som jeg spiller SOM merker jeg at det blir mye løping, mulig jeg jobber for mye defensivt og ligger litt dypt, men prøver samtidig å fordele kreftene best mulig.

 

Jeg må nesten slutte med å sutre om hvor dårlig spilleren min er, er vel bare du og Scruffy/kitten som har høyere rating. Jeg har stort sett "juksa" meg til den ratingen i katalogen, vet ikke om det har noe å si (om det f.eks. er "uvesentlige" ting som drar opp ratingen).

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Hehe, det lønner seg å gå for de bragdene som en SOM virkelig trenger som tempo, ballbehandling, dribling, pasninger og gjøre så at han får 4/5 stjerner ferdighetstrekk blant annet. Forresten så bør du gjøre så spillern din kan såkalte trekk. Bare gå på "min pro" også "endre pro". Jeg har min på driblefantom og hardpasning bl.a. Mye du kan få etterhvert. Kan endre skotype visst du vil der også.

 

Må nesten ikke løpe mye nedover og hjelpe i forsvar :p Prøve heller å stå igjen oppe i angrep, så kan satse på kontringer f.eks siden jeg har høyt tempo. Mye utholdenhet som går tapt når du løper nedover hele tiden ja.

 

Må nesten gå for de bragdene på Skudd snart. Så jeg får mer på avslutninger. Skulle vært flere i klubben som var Spiss (avslutter) som meg. Greit med to slike spisstyper.

Lenke til kommentar

Skjønner at jeg er ganske noob på pro-modusen. Men fått huket av for driblefantom, tidlig innlegg (?), lange innkast og hard pasning nå, takk for tipset. Ser at jeg har 84 i ballkontroll, det er i hvert fall bullshit. Føles som maks 70.

 

Sikkert noen in game stats som gjør at jeg får råtten ballkontroll da.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Kan sikkert ta noen Cupkamper siden det ikke teller veldig som ligakamp.

 

Hvordan ser jeg innpå spilleren min? altså se alle statsa på den "vanlige måten". Ikke bare oversikt ferdigheter som du ser på Min Pro

 

Edit: Ser vi ikke har noen SM i troppen, noen som gidder å lage? ;)

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...