CasterAnd Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Last ned programmet "Jaksta". Den laster ned alle slags videoer automatisk. Nå er det litt for sent, NRK har slettet det nå Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Last ned programmet "Jaksta". Den laster ned alle slags videoer automatisk. Javel......? Download file: NRK TV - NRK1 - Direkte.f4v Started at: 10.03.2013 13:36 Queued for downloading Starting Dynamic Streaming download ... Error: Adobe Dynamic Streaming is not currently supported. Detecting file name from tags ... Identifying Music ... MusicDNS lookup is not supported for file type: .f4v No title tag could be extracted File name detection complete Complete with errors. Double click to view................................... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hva er poenget? Fungerer ikke? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ingen som har en løsning på den nye NRK nett tv? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Ingen som har en løsning på den nye NRK nett tv? Hvis du leser på den første siden Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Har lest der. Men om programmet ikke finnes i den gamle nett TVen blir det vanskelig, ikke sant? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Har lest der. Men om programmet ikke finnes i den gamle nett TVen blir det vanskelig, ikke sant? Vel, da vet ikke jeg. Klippet jeg lette etter fantes i den gamle nett tv-en selv når den nye spilleren kom. Lenke til kommentar
maxsimus98 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hent opp kilden til siden og søk etter "http://www.nrk.no/nett-tv/asx.aspx?param=", og last ned denne linken. Åpne dokumentet i notepad, der finner du: mms://straumod.nrk.no/disk09/Folk/2011-05-04/NRK1_201105042016_MDFP_180001_11_480_300.wmv hei jeg forstår dit hoved prinsipp. jeg får opp silden bruker google crome. men hvordan søker jeg i silden Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) ctrl+f (tastaturkombinasjon) ? Endret 3. mai 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
maxsimus98 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 ctrl+f (tastaturkombinasjon) ? takk Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg har nå lastet ned videoen med suksess på pc'en min: Start VLC og trykk Ctrl+R på tastaturet for å hente opp "Åpne media"-boksen. Trykk på Nettverk-fanen og lim inn mms-url'en, trykk deretter "Gjør om/Lagre"-knappen. Trykk "Bla gjennom"-knappen, naviger til mappen du vil lagre filen og gi filen et navn med ".wmv" endelse, f.eks. "Distriktsnyheter.wmv". Huk deretter av for "Dump raw input" og klikk Start-knappen. Nå vil VLC dumpe nettverksstrømmen til filen du valgte uten tegn til at noe skjer. Du vil heller ikke få beskjed av VLC når operasjonen er ferdig. Ved å benytte metoden over så fikk jeg en fil på ca 130Mb. Vær obs på at det kan ta flere minutter før VLC starter operasjonen. Du må la VLC-vinduet stå urørt helt til dumpingen er ferdig. Beklager hvis jeg gjenopplive døde tråder, men har noen fått det til ved å bruke denne metoden? Lenke til kommentar
Nusselina Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Jeg har nå lastet ned videoen med suksess på pc'en min: Start VLC og trykk Ctrl+R på tastaturet for å hente opp "Åpne media"-boksen. Trykk på Nettverk-fanen og lim inn mms-url'en, trykk deretter "Gjør om/Lagre"-knappen. Trykk "Bla gjennom"-knappen, naviger til mappen du vil lagre filen og gi filen et navn med ".wmv" endelse, f.eks. "Distriktsnyheter.wmv". Huk deretter av for "Dump raw input" og klikk Start-knappen. Nå vil VLC dumpe nettverksstrømmen til filen du valgte uten tegn til at noe skjer. Du vil heller ikke få beskjed av VLC når operasjonen er ferdig. Ved å benytte metoden over så fikk jeg en fil på ca 130Mb. Vær obs på at det kan ta flere minutter før VLC starter operasjonen. Du må la VLC-vinduet stå urørt helt til dumpingen er ferdig. Fikk ikke til dette nå... finner ikke den filen i kilden som du snakker om... prøvde å søke opp den, men fikk ikke opp noen som matchet... kan du plis hjelpe meg? veit denne tråden er gammel, men har alikevel håp... link til fila jeg prøvde å finne kilden på er: https://tv.nrk.no/serie/dyra-i-hjorteparken/FBUS40001294/sesong-2/episode-1 er kun den episoden jeg mangler. nevøen min digger dette Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Videoen må være tilgjenglig her for at metoden skal fungere: http://www.nrk.no/nett-tv/bokstav/d Det legges ikke lenger ut nytt innhold der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hIrR5ccz Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Overrasket over at denne ikke er nevnt her i det hele tatt. Har bare brukt denne på GNU/Linux og har fungert som en drøm hver gang. Jeg vet altså ikke hvordan det fungerer i forhold til Mac eller Windows. Alt skal likevel være ganske nøye beskrevet i README.txt. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Denne fungerer fint. Forutsetter selvsagt at programmet er tilgjengelig på Nrk sine sider. Endret 8. juli 2015 av learntofly Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Denne fungerer fint. Forutsetter selvsagt at programmet er tilgjengelig på Nrk sine sider. Nå er dette en fork uten binary filer som er nødvendig for og kjøre dette enkelt. Dette er riktig link. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Denne fungerer fint. Forutsetter selvsagt at programmet er tilgjengelig på Nrk sine sider. Nå er dette en fork uten binary filer som er nødvendig for og kjøre dette enkelt. Dette er riktig link. Takker for korreksjonen og takker for supert verktøy. De minste i familien nyter godt av å kunne få tak i barnetv når vi er offline Lenke til kommentar
Nusselina Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Denne fungerer fint. Forutsetter selvsagt at programmet er tilgjengelig på Nrk sine sider. Hva hvis programmet har gått ut av nrk sine nettsider? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Denne fungerer fint. Forutsetter selvsagt at programmet er tilgjengelig på Nrk sine sider. Hva hvis programmet har gått ut av nrk sine nettsider? Da er det dessverre lite du kan gjøre. Du får håpe at de sender det på nytt igjen snart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå