MorganGaming Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 De ser sånn her ut, men med litt olje og støv flekker: http://www.rupteur.com/harnais/4652-harnais-4-points-sabelt-steel-pro-3-fia-rouge-noir-bleu.html Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg vil også vite hvordan man vasker racing seter av glassfiber? Det ser sånn her ut: http://www.mavrakis.com.gr/autoexelixis/wp-content/gallery/agwnistikos_e3oplimos_omp_ka8ismata/771.jpg Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 er det seriøst ingen som har peil på dette her!? trodde "alle" kunne dette (utenom meg selvfølgelig xD)... Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Du kan bruke Tapi TR103 som du blander med 50% vann. Dette dusjer du på med sprøyte kanne. Så det blir lett fuktig. Så lar du den virke i 10-15 minutter. Så dusjer du det lett med varmt vann ca 60-70 grader celsius. (Tåke dusj! Skal ikke bli veldig vått! Bare fuktig). Så drar du ut såpe og skiten med rensemaskin. Gjenstridige flekker kan du børste lett med en neglbørste eller lignende. (Gjøres før du drar møkka ut med rense maskin). Ikke bruk for mye makt. Anbefaler deg å la en proff gjøre jobben om du er usikker. Endret 6. november 2012 av The_Saint Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Du kan bruke Tapi TR103 som du blander med 50% vann. Dette dusjer du på med sprøyte kanne. Så det blir lett fuktig. Så lar du den virke i 10-15 minutter. Så dusjer du det lett med varmt vann ca 60-70 grader celsius. (Tåke dusj! Skal ikke bli veldig vått! Bare fuktig). Så drar du ut såpe og skiten med rensemaskin. Gjenstridige flekker kan du børste lett med en neglbørste eller lignende. (Gjøres før du drar møkka ut med rense maskin). Ikke bruk for mye makt. Anbefaler deg å la en proff gjøre jobben om du er usikker. takk for svar jeg tok en sjangs og renset det med damp og industri støvsuger. flekkene som satt skikkelig godt tok jeg med neglebørste. men da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg skal vaske noe sånt dette var grunnen til at jeg vaske det. ble skikkelig kult, og nå venter jeg bare på og kunne kjøpe et bra ratt og ja, dette er spill rommet mitt, med en gjeste seng i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå