Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan vaske 4 punkts belte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Du kan bruke Tapi TR103 som du blander med 50% vann. Dette dusjer du på med sprøyte kanne. Så det blir lett fuktig. Så lar du den virke i 10-15 minutter. Så dusjer du det lett med varmt vann ca 60-70 grader celsius. (Tåke dusj! Skal ikke bli veldig vått! Bare fuktig). Så drar du ut såpe og skiten med rensemaskin. Gjenstridige flekker kan du børste lett med en neglbørste eller lignende. (Gjøres før du drar møkka ut med rense maskin). Ikke bruk for mye makt. Anbefaler deg å la en proff gjøre jobben om du er usikker.

:innocent:

Endret av The_Saint
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du kan bruke Tapi TR103 som du blander med 50% vann. Dette dusjer du på med sprøyte kanne. Så det blir lett fuktig. Så lar du den virke i 10-15 minutter. Så dusjer du det lett med varmt vann ca 60-70 grader celsius. (Tåke dusj! Skal ikke bli veldig vått! Bare fuktig). Så drar du ut såpe og skiten med rensemaskin. Gjenstridige flekker kan du børste lett med en neglbørste eller lignende. (Gjøres før du drar møkka ut med rense maskin). Ikke bruk for mye makt. Anbefaler deg å la en proff gjøre jobben om du er usikker.

:innocent:

takk for svar :)

jeg tok en sjangs og renset det med damp og industri støvsuger. flekkene som satt skikkelig godt tok jeg med neglebørste. men da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg skal vaske noe sånt :) dette var grunnen til at jeg vaske det. ble skikkelig kult, og nå venter jeg bare på og kunne kjøpe et bra ratt :)

post-260490-0-15269300-1353721615_thumb.jpg

og ja, dette er spill rommet mitt, med en gjeste seng i...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...