Manlulu Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hva skjer med achievementsa mine om jeg transferer en character til en ny account? Tenker på at vi har jo achievements som går over alle characters på en konto nå. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Ja du beholder dem https://eu.battle.net/support/en/article/character-transfer-faq#q11 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 takker Bare morro Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Et spørsmål til angående å transfere til ny account. Jeg har rundt 5 characters som jeg kunne tenkt å transfere til en annen account. Hva er den billigste måten å gjøre dette på? Finnes det en god måte å gjøre dette på? Må jeg kjøpe alle expansions f.eks? Jeg må ha mist of pandaria på nye kontoen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har du mange mounts og pets, de blir igjen på gamle accounten. Achivements beholder du ja., Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå