Auintr Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Operasjon Overkill Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Dette ble jo veldig bra. Jeg har aldri prøvd fokusstacking, men det er en interessant teknikk. Trenger du så liten blender som 11 når du bruker så mange eksponeringer? Lenke til kommentar
Auintr Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Dette ble jo veldig bra. Jeg har aldri prøvd fokusstacking, men det er en interessant teknikk. Trenger du så liten blender som 11 når du bruker så mange eksponeringer? Takk for det Fokusstacking er morsomt, men det tar kanskje litt tid, både under bildetakingen og etterbehandlingen. Trenger antageligvis ikke så liten blender, men på det tidspunktet jeg tok bildet (mars i år) var jeg akkurat i ferd med å oppdage hva det rare f-tallet betydde. Hadde lest et sted at f/11 var bra, så jeg gikk for det, hehe. Er ennå ikke 100% stødig på det med blenderåpning og dybdeskarphet, men det kommer vel med erfaringa. Tusen takk for kommentar Lenke til kommentar
Auintr Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Nydelig!!! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg