Øystein.F. Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 CD Projekt RED lettar på sløret om sitt neste prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hadde håpet at spillutviklere ville begynne å lage spill man vil spille igjennom. Håper på storyen. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 DC Projekt RED er helt fantastiske, og blant de dyktigste og varmeste spillutviklerne i industrien. Også elsker jeg cyberpunk-spill! Gleder meg!! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hadde håpet at spillutviklere ville begynne å lage spill man vil spille igjennom. Håper på storyen. Care to elaborate? Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Dette tror jeg blir veldig bra. Gleder meg til å få vite mer! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Er spent på hvordan gameplayet blir hvis de skal bruke et penn-og-papir-rollespill som utgangspunkt. Forhåpentligvis gjør de en god del endringer, det hadde vært kjedelig om spillet skulle slite med begrensninger fra den kanten. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ikke for å være tett, men linken du har postet her er http://www.cyberpunkt.net/ (hint hint *punk"t"*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå