Akse Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Høyde: 1.93cm Vekt: 92,6ish Håndledd: 18,2 Overarm, rett før albue: 30,5cm Bryst: 110cm Over bryst og skuldre: 129cm Hals (rett på adamseplet): 41,5cm Lår rett over kne: 45cm Lår rett under baller: 65,5cm Høyre overarm m/flex : 42cm Venstre overarm m/flex :40cm Midje, på navlen: 87cm Legg: 40cm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Og da hadde jeg ikke lenger størst guns -.- Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Og da hadde jeg ikke lenger størst guns -.- Helmelk for the win! Endret 7. november 2012 av Akse Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) chest: 6,5 x wrist hips: 85% x chest waist: 70% x chest thigh: 53% x chest neck: 37% x chest upper arm: 36% x chest calf: 34% x chest forearm: 29% x chest Hvor måler man chest? Jeg er ekstremt mirin.. Har vel de tynneste i tråden så langt, og det sier litt..! Og hva har du? Du hadde skrevet. Endret 7. november 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Chest er 6,5x wrist, første linje Diskutant Ser jo nå at Vertical^ slår meg på kjerringhåndledd, jeg rocker selv 16cm Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har både håndledd og hender som ei 12 år gammel jente Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Chest er 6,5x wrist, første linje Diskutant Ser jo nå at Vertical^ slår meg på kjerringhåndledd, jeg rocker selv 16cm Åja, jeg tenkte at maksstørrelse for bryst var 6,5xhåndledd, og at resten måtte måles ut fra bryst. Edit: Nå er jeg flau. Nå skjønte jeg alt. Endret 7. november 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Helmelk for the win! Dafuq !!! Jeg drikker 3-4 liter til dagen og har ikke i nærheten av slike gunz! Tell me your secret! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Dafuq !!! Jeg drikker 3-4 liter til dagen og har ikke i nærheten av slike gunz! Tell me your secret! HAN BOLER!!! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Dafuq !!! Jeg drikker 3-4 liter til dagen og har ikke i nærheten av slike gunz! Tell me your secret! Drikker vel 1/3 av det jeg. Hmmm, mulig jeg må step up my game. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 HAN BOLER!!! Sånn seriøst? La merke til nå at han er 8 cm høyere enn meg, høye folk pleier å relativt store armer (ihvertfall i min vennekrets ) Drikker vel 1/3 av det jeg. Hmmm, mulig jeg må step up my game. 1 liter til dagen? Hadde fått seriøse abstinenser ! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jepp, syns ikke melk smaker noe særlig - hvertfall ikke den engelske. Selv har jeg alltid følt det er motsatt btw, det med store armer. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har drukket 2l hver dag av de 9 månedene mine på bulk, det blir jo rutine etter hvert. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Selv drikker jeg minst 1l melk og 1l sjokomelk hver dag - og sliter med å gå opp nok i vekt Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Selv drikker jeg minst 1l melk og 1l sjokomelk hver dag - og sliter med å gå opp nok i vekt Det er jo ikke sånn at man skal gå opp 3kg i måneden. 1kg er passe vil jeg si. Om du drikker såpass bra med melk og spiser 2-3 forholdsvis store måltider utenom bør det gå fint med mindre du kjører mye kardio eller har en fysisk krevende jobb. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hadde mat vært gratis hadde saken vært en annen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hadde mat vært gratis hadde saken vært en annen. Ja, det er nok ingen tvil om at mat kan bli et godt innhugg i totaløkonomien når man skal bli stor og sterk. Hvis man ser på Hellstrøm kan man få mange gode tips, både til god næringsrik mat og økonomiske valg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Ja, det er nok ingen tvil om at mat kan bli et godt innhugg i totaløkonomien når man skal bli stor og sterk. Hvis man ser på Hellstrøm kan man få mange gode tips, både til god næringsrik mat og økonomiske valg. Hellstrøm har jeg ikke tenkt på, nei. For at jeg ikke skal forhåndsdømme; gir han andre tips enn kaninfor og vann til middag? Er det kråpsbygermat (grimstaddialekt) liksom? Endret 7. november 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hellstrøm er på helårsbulk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå