Gå til innhold

Boxee Box og Netflix

Grant_Lee

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt en Boxee Box et par år, og jeg kan nesten sverge på at jeg tidligere hadde en Netflix app liggende på den.

Når jeg nå har fått norske Netflix har jeg selvsagt lyst til å se på dette via Boxee Box.

Desverre finner jeg ikke app'en lenger.

Noen andre som har opplevd dette? Forsvant den ved en eller annen oppgradering? Finnes det en måte å få den tilbake?

Mvh

Grant_Lee

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jøss. Appen er ikke synlig på Boxee boxen her heller. Har prøvd å restarte den uten forandring.

Har ikke brukt Netflix siden jeg kjørte VPN mot USA selv, men skal være tilgjengelig etter at Netflix lanserte i Norge. Har lest andre steder at norske brukere bruker netflix på boxee box iallefall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jøss. Appen er ikke synlig på Boxee boxen her heller. Har prøvd å restarte den uten forandring.

Har ikke brukt Netflix siden jeg kjørte VPN mot USA selv, men skal være tilgjengelig etter at Netflix lanserte i Norge. Har lest andre steder at norske brukere bruker netflix på boxee box iallefall.

vel hvis du bruker vpn mot usa så kommer den fram igjen og du kan bruke det norske login/passordet, men tror du får usa inhold på netflix-en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...