Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi har dårlig sex! hjelp

Lissjenta

Anbefalte innlegg

Jeg og en jeg studerer sammen med har i det siste begynt å rote sammen. Vi har hatt sex ca. 6 ganger, og alle gangene har vært dårlige:

-Han kommer etter 8sec

-Lite/inget forspill

-Litt kleint, finner ingen måte å ligge på under forspillet

-Etter sex, ingen kos

Vi er gode venner og har god kjemi. Når vi kysser er det også bra.

Hva kan jeg gjøre? Og betyr dette at vi ikke passer sammen? Blir det bedre etter hvert?

Vi er begge 19 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Han kommer etter 8sec

Få han ferdig en gang, så venter dere litt og prøver igjen. Når han allerede har kommet en gang så er det større sannsynlighet for at han vil holde seg lenger.

-Lite/inget forspill

Kyss på han, bit han litt, ert han, gi han litt foreplay, og fortell han hva du liker. Du trenger ikke nødvendigvis bruke ord, en hånd hit og dit hjelper masse, guide han! Vis han hva du liker. Om du liker å få puppene massert så tar du din hånd over hans og masserer deg selv forsiktig. Er mye pirrende enn ''Æ vil at du skal kna meg på brysta!''

Legg deg på rygg, med han litt ''over deg'' fra siden. Da får han god tilgang til din kropp, og du kan lure en hånd nedi buksa hans fra siden. Ellers er det å sette seg på fanget hans mens du er vendt mot han veldig pirrende og seksuelt, er også en fantastisk god sexstilling!

-Etter sex, ingen kos

Ta initiativet til kos. Gir han ikke så TA DEN!

• Liker 4
Lenke til kommentar

-Han kommer etter 8sec

Dårlig teknikk kanskje, liten erfaring? Eller begge deler?

Det er helt normalt. Etter over 10 års samliv så hender det fortsatt når jeg har sex med dama at jeg tenker 'å-å, 4 kjappe jukk nå og så går det for meg'. Da er løsningen selvsagt å *ikke* ta 4 kjappe jukk, med mindre jeg vil at det skal bli årest raskeste samleie. ;)

Den første mentale sperren typen din må bryte er å lære seg at han faktisk kan endre dette selv. Han må ikke jukke ivei som en duracell-kanin med ferske batterier. ;)

Når han har vendt seg til den tanken er neste skritt(!) å lære seg å ha kontakt med sitt eget underliv. Han må lære seg å kjenne igjen 'nå går det snart for meg' følelsen, han *må* kunne kjenne den fra 'nå kan jeg holde på lenge' følelsen og han *må* roe tempoet når orgasmen nærmer seg.

Overgangen mellom de to følelsene er som regel glidende. Hver gang han kjenner at tenningen øker må han stoppe opp og bare være stille inne i deg. Når følelsene har dempet seg noe kan han fortsette, gjerne i *litt* roligere tempo. Han kan gjerne ta korte pauser underveis bare for å kjenne ordentlig etter hvor langt han er 'på vei'.

Tilslutt, hvis han klarer å lære seg det elementære, så krever det fortsatt trening men det hjelper du han vel gjerne med? ;)

Anonym poster: 32b6a1755606205aa25bd88f38a4392b

Lenke til kommentar

Jeg og en jeg studerer sammen med har i det siste begynt å rote sammen. Vi har hatt sex ca. 6 ganger, og alle gangene har vært dårlige:

-Han kommer etter 8sec

-Lite/inget forspill

-Etter sex, ingen kos

Vi er gode venner og har god kjemi. Når vi kysser er det også bra.

Hva kan jeg gjøre? Og betyr dette at vi ikke passer sammen? Blir det bedre etter hvert?

Vi er begge 19 år.

Høres ut som du tok jomfrudommen til denne karen.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke antatt du tokk jomfrudommen til han bare fordi han kommer fort, er litt klein og usikker... Det blir for dumt.

- jeg vet iallefall etter erfaring at å prate om hva dere liker, hva som er godt, eventuelt å være dristig kan være hjelpsomt. Det med sex kjemi er ganske vanskelig, da det er veldig individuelt hvordan folk passer sammen., hva folk liker og hvor fort man kommer.

Jeg har hatt sex med både jenter og gutter som kommer veldig fort. Det kan godt hende han bare liker sexen så mye at han ikke klarer å fokusere på annet enn seg selv. Du kan eventuelt be han gå ned på deg å få deg til å komme først ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...