Gå til innhold

Treningråd

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en gutt på på 17 år som har akkurat startet opp igjen med styrketrening etter en pause/skade siden før sommeren. Har totalt trent i tre år, med mange pauser innimellom. Problemet mitt er at jeg nesten ikke har hatt noe framgang. Har gjerne en måned der jeg er motivert og trener godt, men etter det mister jeg all motivasjon/blir skadet og må da ta en pause. Alt dette setter meg tilbake og jeg opplever at jeg har hatt ganske liten framgang igjennom de tre årene jeg har trent. Jeg er 1.80 høy og veier 57 kilo for øyeblikket. Vet at det er under undervektighets grensen og jeg har prøvd å øke i vekt flere ganger uten hell. Spiser helt greit (har akkurat begynt med frokost for første gang på fire år). Hadde gjerne vært greit med tips og slikt til hvordan jeg kan få bedre fremgang og gå opp i vekt.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Kevlar sier, du spiser sikkert alt for lite. Jeg har kjørt på med 2l helmelk i tillegg til to måltider på ca 800kcal i mange måneder nå. Alle slags resultater!

Hva inneholder disse måltidene? Faen meg vanskelig å finne noe i butikken, spess om man ikke har tid til å lage maten.

Det går stort sett i egg, ris, kyllingpølser, div. kjøttdeig, noen smoothies med frukt og proteinpulver, noe fisk og lignende. Felles med mine måltider er at det er raskt å lage, jeg liker ikke å stå for lenge på kjøkkenet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...