Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det som er så ekkelt med mensen?

Anbefalte innlegg

Kan ha sex med mensen, men KUN de siste dagene av menstuasjonen - siden jeg blør mindre da. Har heldigvis mensen sjeldent, siden jeg hopper i blant da jeg bruker p-piller. Blir vi desperate og jeg blør en del, kan vi ha sex med tampong - selv om ikke det er det best jeg vet ;) Vi jenter (hvertfall ikke jeg), føler oss ikke spesielt sexy med masse blod og blodklumper i sjeden. Det synes jeg kan bli litt ekkelt og grisete.

Dette er jo veldig varierende fra jente til jente, når jeg fikk mensen da jeg var typ 15-16 så blødde jeg MYE mer enn det jeg gjør idag. Idag ser som oftest ikke mannen min blod på penis, og enkelte tamponger skremmer meg da jeg ofte tar de ut etter 4-5 timer og jeg ikke har blødd nok - og det gjør drit vondt å prøve å dra den ut, bruker faktisk de gule minste til OB. Så tror gutter fint være litt åpne når det gjelder det der. For meg er det viktig at jeg vasker godt nedentil først med litt underlivssåpe :) For for meg er det faktisk mest ubehagelig med den eventuelle lukten som kanskje kan følge med - altså om mannen min skulle synes det lukta CRAP down there, som regel merker man jo ikke sånt selv før det evt lukter URGAMMALT bind, og jeg håper jeg merker sånt lenge før det. :) Haha. FÆN SKULLE VÆRT MANNJ!

Endret av sûkkerspïnnpåpïnne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-278404

Dette er jo veldig varierende fra jente til jente, når jeg fikk mensen da jeg var typ 15-16 så blødde jeg MYE mer enn det jeg gjør idag. Idag ser som oftest ikke mannen min blod på penis, og enkelte tamponger skremmer meg da jeg ofte tar de ut etter 4-5 timer og jeg ikke har blødd nok - og det gjør drit vondt å prøve å dra den ut, bruker faktisk de gule minste til OB. Så tror gutter fint være litt åpne når det gjelder det der. For meg er det viktig at jeg vasker godt nedentil først med litt underlivssåpe :) For for meg er det faktisk mest ubehagelig med den eventuelle lukten som kanskje kan følge med - altså om mannen min skulle synes det lukta CRAP down there, som regel merker man jo ikke sånt selv før det evt lukter URGAMMALT bind, og jeg håper jeg merker sånt lenge før det. :) Haha. FÆN SKULLE VÆRT MANNJ!

Hehe, enig i den. Går fint så lenge man ikke blør så voldsomt mye - noe jeg kan gjøre de første par dagene. Blør man ikke så mye, går det helt fint å ha sex selv om man han mensen.

Lenke til kommentar

For meg, og mange andre, så er det LUKTEN. Å herregud, LUKTEN.

Jupp. Det går bra så lenge dama rir mens hun har mensen (i alle fall i den grad hvor hun blør mindre siden jeg ikke tåler å se mye blod), men doggy, kontor, misjonær eller cat-stillingen - eeh, nei. Disse avventer jeg heller etter at madamen er ferdig med hele mensen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...