Gå til innhold

BK: Innaskjærs!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontrast og fargemetning er fin. Blir nyskerrig hva som er utenfor billedkanten på ventre side. Ikke sikker på om jeg hadde valgt å tatt med restene av sankthansbålet når jeg først klippet. Ellers liker jeg kompossinjonen. Alt i alt, et flott minne fra sommeren. :thumbup:

Takker, fotopoulsen! :)

Kanskje du får se der ute til ve. en annen gang...

Var selv i tvil om jeg skulle kuttet over de bålrestene, men følte kanskje at dette bålet hørte med i miljøet. Blir alltid en avveining dette, men ser at bildet iallefall blir "renere" uten de bålrestene... ;)

Lenke til kommentar

Artig bilde. Særlig i stort hvor man kan følge livet der. Noen ute og fisker, noen i party teltet og inn fra høyre kommer Hells Angels. Her blir det liv.

Takker, Harald! :)

Ja, det var faktisk en enorm ansamling av "bikere" her ute denne dagen. Litt av et skue når de kjørte vekk litt senere.... (da ble jeg for opptatt med bare å se, så glemte helt å "skyte").... ;)

Lenke til kommentar

Nydelig skjærgårdstemning her Svein :) du har allerede sagt at du har lite å gå på oppe..eneste jeg eventuelt kunne kritisert, alt i alt en grei femmer .

Takker, Terje! :)

Skulle gjerne gjort opptak av et litt annet utsnitt, men blir nok flere turer der ute, så..... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...