smort1 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Innaskjærs! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kontrast og fargemetning er fin. Blir nyskerrig hva som er utenfor billedkanten på ventre side. Ikke sikker på om jeg hadde valgt å tatt med restene av sankthansbålet når jeg først klippet. Ellers liker jeg kompossinjonen. Alt i alt, et flott minne fra sommeren. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Artig bilde. Særlig i stort hvor man kan følge livet der. Noen ute og fisker, noen i party teltet og inn fra høyre kommer Hells Angels. Her blir det liv. Endret 18. oktober 2012 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Kontrast og fargemetning er fin. Blir nyskerrig hva som er utenfor billedkanten på ventre side. Ikke sikker på om jeg hadde valgt å tatt med restene av sankthansbålet når jeg først klippet. Ellers liker jeg kompossinjonen. Alt i alt, et flott minne fra sommeren. Takker, fotopoulsen! Kanskje du får se der ute til ve. en annen gang... Var selv i tvil om jeg skulle kuttet over de bålrestene, men følte kanskje at dette bålet hørte med i miljøet. Blir alltid en avveining dette, men ser at bildet iallefall blir "renere" uten de bålrestene... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Artig bilde. Særlig i stort hvor man kan følge livet der. Noen ute og fisker, noen i party teltet og inn fra høyre kommer Hells Angels. Her blir det liv. Takker, Harald! Ja, det var faktisk en enorm ansamling av "bikere" her ute denne dagen. Litt av et skue når de kjørte vekk litt senere.... (da ble jeg for opptatt med bare å se, så glemte helt å "skyte").... Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Trivelig kystmotiv, i kledelig utsnitt. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det vart intrisant å sjå liv og røre i stort---der er fint å fotografere der ute Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Trivelig kystmotiv, i kledelig utsnitt. Takker, Trond Olav! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Det vart intrisant å sjå liv og røre i stort---der er fint å fotografere der ute Takker, karost! Mange fine motivmuligheter her ute ja... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nydelig skjærgårdstemning her Svein du har allerede sagt at du har lite å gå på oppe..eneste jeg eventuelt kunne kritisert, alt i alt en grei femmer . Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 A nice pic Mr Svein Mortensen and wich u a good weekend...Mr Leif Olsson Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Nydelig skjærgårdstemning her Svein du har allerede sagt at du har lite å gå på oppe..eneste jeg eventuelt kunne kritisert, alt i alt en grei femmer . Takker, Terje! Skulle gjerne gjort opptak av et litt annet utsnitt, men blir nok flere turer der ute, så..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 A nice pic Mr Svein Mortensen and wich u a good weekend...Mr Leif Olsson TAkker, Mr. Leif! God helg der oppe i nord også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg