fjarle Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 De nye Netflix-appene lar deg ta favorittserien med på tur. Test: Netflix på mobilen Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Noen spesiel grunn til at dere ikke nevner appen til Win Phone? 2 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hvorfor er teksten gul, og hvorfor er appen svensk? (hos meg i alle fall, både på Transformer PRime og PS3). Forøvrig har ikke appen hengt seg på min tablet? Synd den gjorde det hos dere. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Haha, lo godt av bildet fra Dexter. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hvilken film på hovedbildet? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Les posten over deg (er en tv-serie) Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Teksten som tidvis ikke kan slås av er med hilsen fra nordiske rettighetshavere, ikke Netflix. 3 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Savner også mulighet for å endre størrelsen på videobildet, slik at en slipper sorte striper ol. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Fikk ikke appen til å funke over 3G, men de virker greit på WiFi. Appen er treg though, og hakker noen plasser. Den er helt rå på PC / PS3 da! Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Les posten over deg (er en tv-serie) Det er fra Dexter altså? Vet hva Dexter er, men har bare ikke sett på det Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Yes er fra Dexter http://www.imdb.com/character/ch0026523/ Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Savner mulighet til parent control. 4 åringen kan fort komme til å sette på action og skrekk som ikke er spesielt bra for han og se når han sitter med Transformer Paden. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg prøvde appen på padda, men der lukket den seg umiddelbart. Veldig mystisk, men nå er det forsåvidt snakk om en kinesisk billigpadde. På fonen er ikke dette så interessent uten offline mode, egentlig. Lenke til kommentar
King_Balthazar Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vi irriterer oss også over at det ikke er mulig å fjerne teksting. Klarer da fint å fjerne tekst på android, jeg. http://i.imgur.com/WZoGA.png Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fungerer veldig bra på Windows Phone og på Windows 8 Metro. Ikke opplevd noen krasj eller at appen låser seg. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Vi irriterer oss også over at det ikke er mulig å fjerne teksting. Klarer da fint å fjerne tekst på android, jeg. http://i.imgur.com/WZoGA.png Jeg får ikke opp det valget hverken på min mobil eller pad (One X/Asus Transfomer)? Edit: Kan man gjøre dette bare på enkelte titler? Endret 19. oktober 2012 av osmano Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vi irriterer oss også over at det ikke er mulig å fjerne teksting.Klarer da fint å fjerne tekst på android, jeg.http://i.imgur.com/WZoGA.png På de aller fleste seriene og filmene har du mulighet til å skru av undertekster, uansett hvilken plattform du er på. På et par utvalgte titler har imidlertid den nordiske distributøren kun kjøpt inn rettighetene til visning med undertekst, og kan ikke fjernes. Prøv for eksempel på How I met Your Mother, så vil ikke teksten kunne fjernes. Som det blir nevnt tidligere her så er det ikke Netflix sin skyld, men distributøren her i Norden. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen spesiel grunn til at dere ikke nevner appen til Win Phone? Kan være fordi den ikke er nevnt på netflix egen nettsider heller, uten at jeg skjønner hvorfor. På WP fungerer dette supert med null lagging og null heng. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 ' timestamp='1350579396' post='19786557']Hvorfor er teksten gul, og hvorfor er appen svensk? (hos meg i alle fall, både på Transformer PRime og PS3).Forøvrig har ikke appen hengt seg på min tablet? Synd den gjorde det hos dere. Jeg spekulerte også på dette, men etter en stund synes jeg faktisk den gule fargen er bedre. Den er ikke så dominerende og skriker liksom ikke etter oppmerksomhet. Har du svenske instillinger eller noe slikt, for hos meg foregår alt på norsk. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Teksten som tidvis ikke kan slås av er med hilsen fra nordiske rettighetshavere, ikke Netflix. Greit nok, men hvorfor gir ikke nordiske rettighetshavere tilgang til norsk språk på barnefilm. Et stort problem hos Viaplay, og også et problem hos netflix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg