jj82 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Hvis jeg kjøper en pc med frakt skade og må sende produktet tilbake for å få produkt skaden rettet. Har jeg da krav på noe rabatt? En stasjonær pc som blir fraktet frem og tilbake over lande grensene flere ganger vil vell ha større sannsynlighet for å få "mindre" skader enn en som ikke må. Tenker at kanskje blir den behandlet til røft av transportør for andre gang. (skjedde ved første forsendelse) Jeg burde få noe rabatt.?? Noen som har noen meninger eller kanskje noen fakta opplysninger rundt dette? Føler nesten som jeg kjøper ett angre produkt. Endret 18. oktober 2012 av jj82 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nei. Du har aldri krav på rabatter, du kan alltid spørre om det, men ikke kreve det. Du kan jo angre og kjøpe ett nytt produkt om du vil det, om du gjør det når den er inne på reparasjon slipper du sikkert frakten tilbake også. Lenke til kommentar
otl Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Hvis jeg kjøper en pc med frakt skade og må sende produktet tilbake for å få produkt skaden rettet. Har jeg da krav på noe rabatt? En stasjonær pc som blir fraktet frem og tilbake over lande grensene flere ganger vil vell ha større sannsynlighet for å få "mindre" skader enn en som ikke må. Tenker at kanskje blir den behandlet til røft av transportør for andre gang. (skjedde ved første forsendelse) Jeg burde få noe rabatt.?? Noen som har noen meninger eller kanskje noen fakta opplysninger rundt dette? Føler nesten som jeg kjøper ett angre produkt. Hva er galt med ett angre produkt? Angående skade på produkt, så lenge det er synlige skader sier en jo ifra om det hos der en henter produktet (posten f.eks). Hvis du ikke vil ha varen i det hele tatt kan du jo bruke angre retten. Men du har ikke krav på rabatt, men går nå an å spørre om du får litt avslag Men hadde bare brukt angre retten på det der. Endret 18. oktober 2012 av otl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå